Startup Myrio koji je razvio digitalnog asistenta za kupnju, ušao je među prvih pet startupa koje je izabrao AF akcelerator specijaliziran za modnu industriju.
Myrio se istaknuo među stotinama svjetskih tvrtki, a svojim digitalnim asistentom za kupnju trgovcima omogućuje povećanje prodaje, a kupcima olakšava donošenje odluka o kupovini na nov i interaktivan način.
AF Akceleratora uz usavršavanje u Silicijskoj dolini Myriu je ponudio i investiciju kroz otkup dijela kompanije te pomoć u prodaji velikim sustavima prodaje mode diljem SAD-a.
U ovaj projekt već su investirale dvije članice Cranea, a kompanija je dobila i Bicrovu pomoć u razvoju proizvoda te je potpisala partnerski ugovor sa Zensar Technologies, jednom od 10 najvećih indijskih IT tvrtki koja se fokusira na američko tržište.
"Poziv AF akceleratora ćemo prihvatiti te provesti najmanje tri mjeseca u Silicijskoj dolini jer je to izvrsna prilika da budemo na programu koji je specijaliziran za određenu industriju tako da nam boravak u Silicijskoj dolini zasigurno može pomoći u ostvarenju kontakata s potencijalnim partnerima i realizaciji implementacija kod korisnika" izjavila je Ivana Maršić, osnivačica Myria.