Top digital agency naziv je projekta predstavljenog danas u prostoru Zagrebačke burze, koji je sredstva za brže osvajanje globalnog tržišta odlučio potražiti na Funderbeam platformi.
Sedmi je to po redu projekt u Hrvatskoj koji se odlučio novac tražiti na taj način. Funderbeam kampanjom koja omogućuje ulaganje i trgovanje udjelima žele prikupiti 300.000 do 400.000 eura, a u njezinom privatnom dijelu već su prikupili 214.000 eura. Privatna kampanja opcija je na Funderbeamu koja služi kako bi prijatelji, zaposlenici i drugi zainteresirani imali priliku uložiti prije ostalih, a istovremeno poboljšava dojam 30-dnevne javne kampanje koja u tom slučaju ne kreće od nule.
Nakon uvodnih riječi predsjednice Uprave Zagrebačke burze Ivane Gažić, Top Digital Agency ili kraće - TDA - predstavili su njezin CEO Goran Deak i COO Scott Coleman. Njihov projekt najlakše bi se mogao opisati kao globalno tržište za digitalne agencije, kojim se tvrtkama želi olakšati da na globalnom tržištu pronađu digitalnu agenciju koja najviše odgovara njihovim potrebama, a agencijama olakšava da dođu do klijenata kojima bi inače puno teže pristupili. Poslovni model temelji se na fiksnim plaćanjima obje strane, no bazična usluga je freemium poput Linkedina, pa agencije mogu unijeti svoje profile sasvim besplatno, a TDA kompanijama omogućuje da objave svoj projekt i dobiju ponude agencija.
U sustavu je trenutno nešto manje od 2600 agencija iz 111 država koje su za sada realizirale preko milijun eura projekata. Među agencijama koji koriste platformu ima i hrvatskih kao što su Neuralab, Degordian, Bornfight i Plava tvornica. Sjedište tvrtke je u Irskoj, no cjelokupni međunarodni tim nalazi se na zagrebačkoj Kajzerici.