Suvlasnik Životopisa Filip Višić odgovorio nam je na nekoliko kraćih pitanja u vezi ulaska tog portala u EPH-ovu mrežu.
Pokretači Životopis.hr-a, s lijeva na desno: Bruno Šarić, Filip Višić, Tomislav Pavlović, Agim Ramqaj (foto: Saša Ćetković / Business.hr)
Čija je bila ideja za partnerstvo s Europa Press Digitalom? Vaša ilu njihova?
Partnerstvo je bila obostrana ideja.
Koliko su trajali pregovori?
Pregovori su bili gotovi u par tjedana, no kao i inače u takvim slučajevima, malo se kasnilo s implementacijom i produkcijom.
Što ovim strateškim partnerstvom dobiva Životopis, a što Jutarnji?
Shvatili smo da možemo kvalitetno surađivati i jedni drugima ponuditi ono što sami nemamo. Životopis Jutarnjem daje dodatni segment classifieds-a, a Jutarnji nama podršku kao jaki strateški partner.
Hoće li Jutarnji na sebe preuzeti i prodaju oglasa za posao?
Prodaja u classifieds segmentu i dalje ostaje unutar tvrtke Životopis d.o.o., uz veliku potporu Europa digital prodajnog tima. Naravno da postoji i suradnja s Europa digitalom po pitanju prodaje oglasnog prostora na zivotopis.hr i na zivotopis.jutarnji.hr
Hoće li i neki drugi vaš projekt ući u partnerstvo s Jutarnjim?
Vjerojatno, pregovara se o partnerstvu u jos nekim segmentima.