Zagrebačka tehnološka tvrtka Amodo osigurala je investiciju vrijednu tri milijuna eura.
Investitor u prvoj fazi investicijskog ciklusa je mađarski fond rizičnog kapitala Lead Ventures, a investicija će omogućiti Amodu širenje tržišta i daljnji razvoj novih proizvoda temeljenih na telematici, primarno za osiguravajuća društva.
Naime, Amodo je razvio digitalnu platformu za osiguravajuća društva koja osiguravateljima omogućuje lansiranje personaliziranih proizvoda i usluga iz sfere osiguranja, temeljenih na ponašanju osiguranika. Platforma je do sad skupila podatke s više od milijardu kilometara putovanja od 1,5 milijuna vozila.
S obzirom da je stil vožnje jedan od glavnih faktora rizika kod osiguranja vozila, vozača i putnika osiguravajuća društva pokazuju velik interes za primjenu ovakvih rješenja.
Primjerice, primjenom Amodo rješenja osiguravajuća društva dobivaju mogućnost precizne procjene rizičnosti osiguranika a u skladu s time i mogućnost ponude osiguravajućih polica vezanih na motorna vozila, u skladu s ponašanjem osiguranika.
Nadalje, osiguravajuća društva dobivaju mogućnost ponude „just in time„ proizvoda poput automatske ponude u ugovaranja putnih osiguranja online u trenutku kada se osiguranik približava granici ili pak ponudu specifičnih kasko osiguranja ovisno o uvjetima vožnje osiguranika i drugim faktorima.
Platformu Amoda trenutno koriste društva poput AIG-a, Porsche-a i BNP Paribas, a tržište osiguranja temeljenih na ponašanju potrošača brzo raste. U ovom trenutku je prodano više od 25 milijuna polica za 417 vrsta osiguranja temeljenih na ponašanju potrošača u 55 zemalja a većina velikih osiguravajućih društava je lansirala ili planira lansirati ovaj tip proizvoda. Predviđanja su da će do 2025. godine ovo biti tržište vrijedno 95 milijardi USD, s rastom od 18 posto godišnje.
Lead Ventures Zrt. je fond koji je pokrenut 2018. godine i planira investirati 100 milijuna eura unutar Mađarske i regije srednjoistočne Europe. Lead Ventures je vidio potencijal u hrvatskoj tehnološkoj tvrtki Amodo zbog tržišta koje se rapidno širi. ˝Odlučili smo uložiti ukupno tri milijuna eura na period od 3-5 godina. Amodo je brzorastuća, inovativna kompanija koja se već dokazala na području osiguranja temeljenih na ponašanju potrošača. Ubrzano se širi na nova tržišta i razvija nove proizvode sa širenjem trenutne baze korisnika. Za daljnji razvoj Amoda, važno je postavljanje novog razvojnog centra koji će biti smješten u Budimpešti.˝ objasnio je Balázs Haszonics, CFO Lead Venturesa i najnoviji član odbora direktora Amodo-a.
˝U zadnjih šest godina, Amodo je kreirao više od 25 proizvoda u 18 zemalja na 5 kontinenata za velika osiguravajuće društva. U sljedeće tri godine želimo dinamično rasti i učetverostručiti broj osiguravajućih društava s kojima radimo. U Lead Venturesu pronašli smo odličnog partner za tehnološki i poslovni razvoj Amoda“ izjavio je Marijan Mumdžiev, glavni izvršni direktor Amodo-a.
Amodo je tehnološka tvrtka osnovana 2013. godine u Zagrebu i jedina tehnološka tvrtka u Hrvatskoj koja je razvila platformu temeljenu na telematici pomažući tako novim i inovativnim proizvodima iz sfere osiguranja temeljenog na ponašanju potrošača da nađu svoje tržište.
PROMO: Rep.hr do 2021. godine želi postati portal s najviše IT oglasa za posao. Pogledajte koja se zanimanja trenutno traže. |