Inspiriran COVID-19 epidemijom, zagrebački dizajner Senad Čauš osmislio je jednostavnu i zabavnu mobilnu igru 41 Days.
Ideja igre prilično je jednostavna - crtanjem linija igrač treba ograditi točkice koje se kreću kako bi što više minimalizirao širenje zaraze s bolesnih na zdrave točkice. Ipak, kako sve ne bi bilo previše jednostavno, postoje određena pravila. Maksimalan broj linija koje postoje istovremeno je 20, pritisak točkica na linije ih stanjuje i u nekom trenutku rezultira njihovim pucanjem, a postoje i rijetke točkice koje ne poštuju pravila i u stanju su proći kroz linije. Iako je već i početna razina igre dovoljno komplicirana, postoje složeniji leveli i razne dodatne opcije koji se otključavaju napredovanjem u igri i gledanjem reklama.
Cilj standardne verzije igre je tijekom 41 "dana", odnosno tri stvarne minute, zadržati broj zaraženih ispod 50 posto točkovne populacije. Kao što se vidi na screenshotu, osim linija koje crta igrač, u prostoru po kojem se kreću točkice postoje i veći fiksni objekti, koji donekle pomažu igraču.
41 Daya trenutno je dostupan samo za Android, a može se preuzeti ovdje.