Grad Zagreb objavio je danas natječaj za razvoj Android i iOS mobilnih aplikacija procijenjene vrijednosti 1,5 milijuna kuna plus PDV.
Navedene aplikacije namijenjene su prodaji autobusnih karata na kolodvoru, a razlog za njihovo uvođenje su pad broja prodanih karata na autobusnom kolodvoru i potreba za razvojem novih modernih kanala prodaje karata.
U uvjetima natječaja može se vidjeti kako će tvrtke koje se javljaju u periodu od 2017. do danas morati imati minimalno 1,5 milijuna kuna prihoda ostvarenih od razvoja istih ili sličnih aplikacija, a pri izboru pobjednika najvažniju ulogu igrat će cijena (90 bodova), dok će sporedni kriterij biti rok izvršenja (10 bodova).
Specifikacija natječaja (.docx) otkriva kako će se u prvoj fazi razviti aplikacija koja nudi prodaju karata, a u drugoj će aplikacija biti obogaćena mogućnošću praćenja GPS koordinata autobusa i imati dodatne naplatne usluge. Aplikacija je biti višejezična, pa će u prvoj fazi biti dostupna na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku, a u drugoj fazi će biti dodani i drugi jezici koji se govore u 33 države u kojima je Autobusni kolodvor Zagreb prodajno prisutan.
Naplatni sustav aplikacije nije potrebno posebno razvijati, već se treba povezati na postojeći.
Svi podaci o kartama, polascima i sličnim informacijama koje će aplikacija koristiti nalaze se u bazi podataka programa BRAVO koji koristi MS SQL 2012 bazu. Tvrtka Euro-tera će za potrebe projekta projektirati, programirati i implementirati API, te odraditi ostale potrebne izmjene na sustavu Bravo kako bi izabrani ponuđač mogao isporučiti punu funkcionalnost aplikacije. Tehničku dokumentaciju API-ja će dostaviti ponuđačima te ga oni ne izrađuju niti imaju troškove vezane uz njegovu izradu.
Rok za dostavu ponuda je 15. siječnja 2020. godine u 9 sati ujutro.