Dio Vipnetovih korisnika uočio je kako ih je ovaj mobilni operater zakinuo krivim izračunom podatkovnog prometa, zbog čega se tvrtka ispričala te će nadoknaditi trošak onima koji su zbog toga kupovali dodatni promet.
Jedan od korisnika na Facebook stranicama Vipneta danas se požalio kako je upozoren kako je prema Vipnetovim podacima potrošio Gigabyte prometa koji ima na raspolaganju za surfanje pri većoj brzini, dok njegov mobilni uređaj pokazuje kako je potrošio tek 53 posto raspoloživog podatkovnog prometa. Na njegovu žalbu reagirao je veliki broj drugih korisnika, pri čemu se dio njih požalio kako se i njima dogodio isti problem. Kako bi nastavili surfati zadovoljavajućom brzinom, oni su morali kupiti novi paket podatkovnog prometa ili pričekati istek vremena kako bi u sljedećem mjesecu ponovno dobili brzi pristup internetu.
Među oštećenima se našao i poslovni anđeo Hrvoje Prpić koji je na Facebooku rekao kako se pet dana žalio na problem dok mu nisu priznali da on postoji te je preporučio korisnicima da traže dodatni besplatni gigabyte ukoliko su zakinuti.