Zagrebačka softverska i dizajnerska agencija Q razvila je mobilnu aplikaciju Jenz - zatvorenu društvenu mrežu za zaposlenike tvrtki.
Jenz uključuje osam različitih vrsta sadržaja - vijesti iz tvrtke, objave zaposlenika, njihove profile, statuse koji ukazuju jesu li na godišnjem, službenom putu i slično, mogućnost pohvale kolega, pretinac anonimnih prijedloga i žalbi, anonimne ankete i kalendar događanja.
„Pokušali smo sa svim dostupnim alatima – Slack, mailovi, WhatsApp, Newsletteri, YouTube i sve je to bilo dobro, ali i dalje nije funkcioniralo kako treba. Postao nam je problem dostaviti informaciju do svih uključenih, na vrijeme informirati 150 ljudi i njih međusobno sve povezati“, objašnjava Ana Čupić, Direktorica komunikacija u Q-u. „Nakon nekoliko desetaka razgovora s klijentima i partnerima i istraživanja nudi li tržište to što nam treba, došli smo do zaključka da takvo nešto – ne postoji. „Slogan“ Q-a je da nudimo odgovore i rješenja, tako da smo odlučili sami stvoriti rješenje i to je bio početak nastanka Jenza“, kaže Čupić.
Jenz je nastao prije četiri mjeseca te se koristio samo interno, a nakon što je nedavno dobio prvog testnog korisnika - tvrtku Deloitte, spreman je i za komercijalnu upotrebu.