Google je nedavno najavio nadogradnju svojih pravila za aplikacije koje se objavljuju na Google Playu.
Dio njih koji stupa na snagu 30. rujna 2022. godine, odnosi se na Google oglase u mobilnim aplikacijama, a uvodi se radi boljeg korisničkog iskustva.
Od tada će biti zabranjeni međuprostorni oglasi preko cijelog ekrana koji se pojavljuju nakon što korisnik odluči raditi nešto drugo. Zabranjeni su i oglasi na početku levela u igri ili tijekom početka njezinog sadržajnog dijela. Zabranjeni su i međuprostorni oglasi preko cijelog ekrana koji se pojavljuju prije ekrana za učitavanje aplikacije.
Zabranjeni su i svi međuprostorni oglasi svih formata koji se ne mogu zatvoriti nakon 15 sekundi. Izuzetak su oni oglasi koji ne prekidaju korisnike u njihovim akcijama ili oni koji dolaze kao opcija.
Svi koji nisu u potpunosti razumjeli ova pravila, mogu pogledati Googleovu objavu u kojoj su navedeni i primjeri zabranjenih oglasa.
Od 1. studenog uvodi se i oznaka u kodu FLAG_SECURE kojom se označava da korisničko sučelje aplikacije sadrži osjetljive podatke ćije je prikazivanje ograničeno na sigurnu površinu dok se koristi aplikacija. Ova oznaka je osmišljena kako bi se spriječilo da se podaci pojave u screenshotovima koji se naprave tijekom gledanja na displayima koji nisu sigurni. Razvojni programeri objavljuju ovu oznaku kada se sadržaj aplikacije ne smije emitirati, gledati ili na drugi način prenositi izvan aplikacije ili uređaja korisnika.
Od istog datuma vrijedi i VPN Service - osnovna klasa namijenjena izgradnji vlastitih VPN rješenja unutar aplikacije. Više informacija o izuzecima i obavezama ovog tipa također je dostupno na ranije navedenom linku.
31. srpnja 2023. godine aplikacije štoperica, satova s alarmom i kalendara moći će koristiti USE_EXACT_ALARM. Aplikacije koje nisu u toj skupini moći će koristiti SCHEDULE_EXACT_ALARM.
Od 31. kolovoza 2022. godine, nije dozvoljeno ni imitiranje drugih developera ili tvrtki na način da se stječe dojam da ih je kreirao netko drugi. To uključuje korištenje ikona, opisa, naslova i drugih elemenata unutar aplikacije koji bi mogli zavarati korisnike. Od istog datuma neće biti dozvoljene ni aplikacije koje sadrže zavaravajuće informacije i tvrdnje vezane uz zdravstvo.
Od 30. rujna ove godine, developeri koji nude pretplatu moraju jasno navesti kako je korisnik može modificirati ili otkazati. Više detalja dostupno je na linku s popisom svih izmjena. Na navedenom linku su i poduže upute vezano uz pravila za zaštitu djece od nepoželjnih sadržaja u reklamama i drugih neželjenih situacija.