Klijent Hrvatske poštanske banke poslao je jutros preko netbankinga zahtjev za potvrdom o uplaćenom iznosu kredita, a banka je greškom umjesto njemu putem notifikacije odgovor poslala velikom broju korisnika banke.
O kojem broju se radi u ovom trenutku nije poznato, no nakon što je nekoliko korisnika na društvenim mrežama objavilo screenshotove koji pokazuju notifikaciju koju su dobili putem mobilnog bankarstva, javili su se i brojni drugi korisnici koji su potvrdili da su je i oni dobili. Kao što se vidi u screenshotu, sadržaj poruke bio je sljedeći:
Poštovani gospodine Mrvoš, zahvaljujemo se na javljanju. Vaš zahtjev je proslijeđen u poslovnicu u Strojarskoj 16 te će Vas kolege iz poslovnice kontaktirati vezano uz Vaš zahtjev za potvrdu o uplaćenom iznosu stambenog kredita za prethodnu godinu.
Rep.hr je nakon toga uspio pronaći Dražena Mrvoša, čovjeka koji kaže kako je odgovor trebao biti upućen njemu, no, za razliku od mnogih drugih, on ga nije dobio. Kad je saznao što se dogodilo, Mrvoš je kontaktirao banku, ali je nakon početne ljutnje ipak bio zadovoljan njihovom reakcijom i isprikom. S obzirom da svi rade greške i da je u javnost iscurilo samo njegovo prezime i informacija da mu je trebala potvrda o plaćanju kredita radi dječjeg vrtića, zaključio je kako ga curenje podataka na niti jedan način nije ugrozilo.
No, kako je i sam IT-ovac, zanimalo ga je što je bio uzrok problema te su iz banke rekli da će mu to javiti nakon što provjere. S obzirom da to vjerojatno zanima i druge korisnike, a pitanje je i mogu li na sličan način iscuriti i neki povjerljiviji podaci, rep.hr je poslao upit HPB-u za komentarom navedenog događaja te će njihov odgovor naknadno biti uvršten u članak.