Jaki kineski brend stigao i na hrvatsko tržište

Jaki kineski brend stigao i na hrvatsko tržište

Kineska tvrtka OPPO, jedna od vodećih globalnih tvrtki u području telefona i drugih pametnih uređaja, najavila je službeno pokretanje aktivnosti na hrvatskom tržištu.

OPPO zauzima četvrto mjesto među najvećim svjetskim proizvođačima pametnih telefona, no u Hrvatskoj do sada nije bio toliko poznat jer do sada nije bio prisutan na domaćem tržištu. S obzirom da OPPO uređaji korisniku nude dobar omjer cijene i kvalitete, za očekivati je da će otvaranjem lokainog ureda u Zagrebu zauzeti dobar udio na tržištu.

Navedeni ured odgovoran je za sve aktivnosti u Hrvatskoj i Sloveniji s OPPO AED voditeljem prodaje Petrom Bojčićem. OPPO uređaji već su dostupni u svim većim tehnološkim centrima i telekomima.

„Budući da smo dokazali da inovativne ideje možemo pretvoriti u proizvode, vjerujemo da će se Hrvatska razviti u važno tržište za OPPO. Dostupnost OPPO portfelja proizvoda i strateška partnerstva s distributerima i telekomima pružit će nam priliku za isporuku najbolje moguće proizvode novim korisnicima u HrvatskoJ" – naglasio je izvršni direktor OPPO AED za Hrvatsku i Balkan, Lei Xu.

„Korisnici žele pametni telefon s kamerom svjetske klase i velikom baterijom, ali žele i pouzdan brend. OPPO donosi izbor na hrvatsko tržište s uglednim, održivim brendom kojem korisnici mogu vjerovati" – naglasio je Petar Bojčić, OPPO AED voditelj prodaje za Hrvatsku i Sloveniju, govoreći o dolasku brenda u regiju.
  
OPPO u svom asortimanu uređaja nudi i najbolji telefon godine -2022. i 2023. - proglašen od strane EISA-e, OPPO Find X5 Pro flagship telefon. Osim telefona godine, OPPO je predstavio i Reno seriju uređaja koju odlikuje sofisticirani dizajn, trajanje baterije i vrhunska kamera s modelima OPPO Reno7 5G Lite i nadolazećim OPPO Reno8 5G. Također, A seriju OPPO inovacija odlikuju best buy recenzije korisnika gdje se odlučuju kako je OPPO A96 – najbolji mobitel koji pruža vrijednost za novac, koji se može pronaći u Hrvatskoj. Na tržište je upravo stigla i sljedeća generacija iz A serije koja je pod imenom OPPO A17. OPPO Watch Free – još je jedna tehnološka inovacija iz OPPO-a koja dolazi u obliku sata koji će pratiti sve aktivnosti korisnika uz nevjerovatnu lakoću nošenja. Naime, OPPO Watch Free teži samo 33 grama. Osim toga, OPPO također lansira bežične slušalice OPPO Enco Air2 i OPPO Enco Buds na hrvatskom tržištu, s visokokvalitetnim zvukom i dugotrajnom baterijom s trajanjem do čak 24 sata. 

OPPO je, također, službeni sponzor UEFA-e Lige prvaka, Wimbledona, nogometnog kluba Milan, te drugih sportskih klubova i događaja kao dijela društveno odgovornog poslovanja, slijedeći svoj glavni stav brenda #InspirationAhead.  
VODSTVO U 5G I INOVACIJE

OPPO surađuje s operaterima diljem regije kako bi pametni telefoni brenda bili u potpunosti optimizirani i korisnicima diljem regije osigurali prednosti 5G mreže.

Naglasak na istraživanju i inovacijama ključna je značajka OPPO filozofije. Do rujna 2022. OPPO je podnio više od 83.000 patentnih prijava i držao više od 42.000 patenata diljem svijeta. Prema Svjetskoj organizaciji za intelektualno vlasništvo (WIPO), OPPO je jedna od 6 najvećih tvrtki u svijetu u pogledu podnošenja patentnih prijava.

OPPO-ova 5G inovacija samo je posljednja u redu predanosti tvrtke inovacijama u segmentu pametnih telefona i šire. Sa šest istraživačkih instituta, pet centara za istraživanje i razvoj i više od 10.000 zaposlenika posvećenih inovacijama na globalnoj razini, OPPO uvodi inovacije ključnih tehnologija  usmjerenih na korisnike kao što su tehnologija punjenja i baterija, napredna foto i video tehnologija pomoću umjetne inteligencije, kao i razvoj 6G mreže. OPPO se obvezao dodatno poboljšati i optimizirati svoje hardverske, softverske i dizajnerske mogućnosti. 

Misija OPPO-a je stvoriti tehnologiju koja ljudima donosi benefite i poboljšava korisničko iskustvo kako bi im se olakšala produktivnost, kreativnost i povezivanje putem tehnologije.