Huawei je odlučio potaknuti developere Indie igara za objavu na njihovoj platformi AppGallery, što je poslužilo i kao motiv da provjerimo kako izgleda procedura postavljanja aplikacija na tu platformu.
Developer tvrtke Dream Goran Kovač koji je u slobodno vrijeme razvio igru Grim Quest (Android / Huawei) za rep.hr je pojasnio kako izgleda procedura objave aplikacije u AppGalleryju. Postupak je vrlo sličan postupku objave u Play Storeu, no sitne razlike u koracima ipak postoje.
Prvi korak je prijava na developersku konzolu putem Huawei ID-a i registracija developera.
U tom koraku vidi se najznačajnija razlika u odnosu na druge servise, a to je činjenica da za prijavu nije potrebno platiti nikakvu proviziju. Ona Play Store iznosi fiksnih $25, a za App Store $99 godišnje. Međutim, potrebno je već u startu priložiti osobne i bankovne isprave.
Nakon podnošenja osobnih podataka i isprava slijedi proces reviewa koji ovisno o okolnostima može potrajati jedan do tri dana, te, ako sve bude u redu, developer dobiva pristup App Store Connect konzoli.
App Store Connect dizajnom i funkcionalnostima poprilično vjerno prati Googleov Play Console, tako da nekome tko je upoznat s dotičnim ne treba više od 15 do 30 minuta za samu pripremu aplikacije za objavu.
Proces popunjavanja osnovnih podataka uključuje informacije kao što su naziv aplikacije, opis, ikona i screenshotovi za prikaz na App Gallery-u, a potrebno je i potpisati aplikaciju jedinstvenim potpisom. Ovdje Huawei, po uzoru na Google, nudi mogućnost uploada vlastitog potpisa ili automatskog potpisivanja s njihove strane.
Nakon što su ispunjene potrebne forme treba sačekati još neko vrijeme za review same aplikacije, što u pravilu ne bi trebalo trajati duže od 24 sata. Ako aplikacija prođe review biti će dostupna za download na AppGallery-u.
Što se tiče ostalih alata, AppGallery Connect sadrži sasvim pristojnu analitiku koja omogućava praćenje raznih podataka relevantnih za stanje aplikacije, sustav achievementa, leaderboarda i praćenja evenata, kao i uobičajene monetizacijske alate na mobile platformama: In-app Products i Huawei Ads Publishing Service koji nude gotovo identične formate kao i njihovi Google pandani.
Sve u svemu, po Goranovom mišljenju Huawei je odradio solidan posao, barem što se tiče developerskog aspekta cijele priče. Njegovo iskustvo s brojem downloada i zaradom je za sada vrlo skromno u usporedbi s Google Playom, ali treba uzeti u obzir da nije koristio nikakve reklame. no nije ih koristio ni na App Storu i Google Playu na kojem je u prvih mjesec dana prikupio neusporedivo više organskih downloada bez marketinga.
Kako bi Huawei potaknuo indie developere da postavljaju igre na njihovoj platformi, tijekom blagdanske sezone najboljim igrama obećao je besplatnu kampanju, VIP tehničku podršku i njihovo isticanje na viđenije pozicije u AppGallery trgovini.
Developeri svih igara objavljenih na AppGallery trgovini putem Unity Distribution Portal-a od 19. studenog do 14. prosinca 2020. dobit će posebne uvjete ili kako to Huawei naziva - potpore, a one uključuju 85 posto prihoda od tranasakcija unutar igara i VIP tehničku podršku. Top 30 indie igara dobit će kredite u iznosu od 1.000 eura za pokretanje svoje prve kampanje na Huawei Ad platformi, dok će vrhunske igre indie developera biti istaknute u posebnoj vidljivoj kategoriji u AppGallery trgovini.
Da bi sudjelovali u inicijativi, programeri trebaju kreirati svoj Huawei Developer račun i prenijeti svoju igru u AppGallery putem Unity portala za distribuciju do 14. prosinca.