Greška na RaiPay aplikaciji onemogućila beskontaktna plaćanja

Greška na RaiPay aplikaciji onemogućila beskontaktna plaćanja

RaiPay, aplikacija za beskontaktno plaćanje koju na mobitelu koriste klijenti Raiffeisen banke, proteklih dana ne radi zbog greške.

Ova inače besprijekorna aplikacija ima istu ulogu kao i poznatiji Google Pay, odnosno omogućuje plaćanja na prodajnim mjestima naslanjanjem mobitela na POS uređaje. Prije par dana umjesto plaćanja korisnicima se umjesto provođenja plaćanja na ekranu mobitela prikazivala poruka "Grrr! Čini se da je došlo do pogreške", što je znalo biti nezgodno ako u tom trenutku kod sebe nisu imali druga sredstva plaćanja, a neki su banci zamjerili i to što nije poslala obavijest o nefunkcioniranju aplikacije čak ni nakon što je postalo poznato da problemi postoje.

Rep.hr danas je PR službi poslao upit za više informacija, kao i o tome je li pogreška zahvatila sve korisnike ili samo dio njih, a njihov odgovor bit će uvršten u ovaj članak po primitku.

Nakon što su se problemi pojavili, korisnička služba na upite o nefunkcioniranju odgovarala je prijedlogom ažuriranja aplikacije, no to nije bio način na koji se mogao riješiti problem. Nedugo nakon toga u odgovoru na pitanja korisnika otkrili su da se radi o problemu globalne prirode koji rješavaju u suradnji s dobavljačima. Tek danas, 13. srpnja RBA je korisnike push notifikacijom obavijestila o postojanju i rješenju problema, no čini se da on još nije sasvim otklonjen, s obzirom da se prllikom prijavljivanja kartice na novoinstaliranu aplikaciju prikazuje obavijest "NFC skeniranje nije uspjelo kartica nije podržana"