Svi projekti Hrvoja Bujasa

Svi projekti Hrvoja Bujasa

Poduzetnik Hrvoje Bujas bio je glavna tema jučerašnjeg Marketing meetupa održanog u zadimljenom History Village baru u Zagrebu.

Uz Iliju Brajkovića kao moderatora, Bujas je na uobičajeno ležeran način okupljenima ispričao svoj poduzetnički put, kao i specifične situacije koje su mu se dogodile na nekom od mnogih projekata. A njih je bilo doista puno i u većini je najviše do izražaja došla činjenica da je on na prvom mjestu odličan prodavač, a potom i sve ostalo. 

Njegov prvi poduzetnički projekt bila je organizacija CD-a koji je izlazio paralelno uz Nacional, a niz se nastavio tražilicom za nekretnine GoHome. VIše detalja o ovom dijelu njegove karijere može se pronaći u njegovom intevjuu za rep.hr iz 2010. godine. Uslijedilo je  pokretanje web stranice CrnoJaje dvije godine kasnije, s kojim je sukladno najavama uspio uhvatiti vodeću poziciju na tržištu stranica za grupnu kupovinu. zatim palačinkarnica u Šibeniku, neuspjeli projekt s WTF trapericama koje je preuzeo od Peđe Pušelje, Me.mum projektom u kojem njegova žena Maja Bujas ima glavnu ulogu, te web stranicom Osiguraj.me kojom još uvijek želi prodaju auto osiguranja prebaciti na web.

U ovom zadnjem, vodio se idejom kako se prodaja auto osiguranja u mnogim državama uglavnom odvija na internetu, no kako sam kaže, posao se nije razvio željenom brzinom, jer je ključni element kod kupnje obveznog auto osiguranja cjenjkanje, koje trenutno na internetu nije moguće. Iz tog razloga, odlučio je vidjeti kako bi osiguranja reagirala na ideju aukcija kojim bi se offline model prodaje mogao preseliti na Internet. Prema Bujasovim riječima, preko sitea se mjesečno proda 200 do 400 osiguranja, a trenutni plan je podići to na tisuću. Uzme li se u obzir da u Hrvatskoj postoji oko 1.500.000 korisnika obveznog auto osiguranja, taj cilj ne izgleda nedostižan. Dodatna zanimljivost vezana uz projekt Osiguraj.me kojeg promovira i Bujasov partner Nova tv, je u činjenici da je 70 posto njegovih kupaca starije od 50 godina, dok su mlađi koji su inače skloni kupnji osiguranja preko interneta iz nekog razloga malobrojniji.

Po završetku događaja BUjas je spremno odgovarao na razna pitanja iz publike, a istaknuo je i pozitivna medijska iskustva na sajmu CES koji preporučuje svima koji žele iskoračiti na globalno tržište.