Političari nezainteresirani za marketing na internetu

Političari nezainteresirani za marketing na internetu

Konferencija Internet i politički marketing organizirana jučer u prostorijama Hypo Centra pokazala je koliko je internet značio u kampanji slovenskog predsjednika Turka i američkog predsjednika Obame, no broj poznatih hrvatskih političara koji su to vidjeli mogao se nabrojati na prste jedne ruke.

Dogradonačelnik Zagreba Ivo Jelušić i predsjednica DC-a Vesna Škare Ožbolt bili su prisutni samo na otvaranju, sudionik okruglog stola SDP-ovac Nenad Stazić zbog obveza u Saboru otišao je vrlo brzo, dok je profesor Miroslav Tuđman došao samo održati prilično suhoparno predavanje.

No, sve nevezano uz političare funkcioniralo je dobro. PR stručnjak Krešimir Macan napravio je kraću prezentaciju utjecaja interneta na politiku u Hrvatskoj i podsjetio na niz situacija poput afera koje je otkrio Index i smjene ministra Kirina koju je uzrokovao internet korisnik bijesprvi svojim filmovima na youtubeu, a pojasnio je i kako on danas umjesto posjetnice kaže ljudima da ga nađu na Facebooku. "Internet neće donijeti pobjedu na izborima, ali je infrastruktura jeftina.", rekao je Macan upozorivši da se nekim kandidatima neće svidjeti kad vide što google prvo izbaci kad upišete njihovo ime, navodeći za primjer splitskog tajkuna i budućeg kandidata za gradonačelnika Splita Željka Keruma.

Internet guru Vuk Ćosić koji je vodio internet kampanju slovenskog predsjednika Danila Turka, našalio se i rekao kako su "za tog nezaposlenog pravnika tražili posao" te je prikazao kako su za potrebe izbora stvorili cijelu društvenu mrežu pod nazivom RedBook. Po njegovom mišljenju, lijeva politička opcija puno je bliža konceptu društvenih mreža.

Publika se nešto više uključila u raspravu tek nakon okruglog stola koji je moderirala Zrinka Vrabec Mojzeš, a koji se uglavnom sveo na raspravu oko toga treba li zakon sankcionirati komentare na internetu i na koji način, s obzirom da vlasnici portala ne mogu neprestano pratiti sadržaj komentara. Na okruglom stolu sudjelovali su Jure Ivančić, Bojan Muščet, Nenad Stazić, Robert Reichel i Domagoj Bebić koji je uz Borisa Ljubičića, Reborta Gelu, Marka Rakara i Jaku Levsteka bio i jedan od predavača.

Na konferenciji je pušten i novi video isječak bijesaprvog, anonimnog autora koji redovito objavljuje političke priloge na youtubeu koji prate mnogi hrvatski internet mediji.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške:
     

Konferencija o internetu i političkom marketingu

Konferencija "PRimjena.com: Internet i politički marketing" koja će pokušati odgovoriti na pitanje kako iskoristiti utjecaj Interneta na proces političkog komuniciranja i marketinga te na upravljanje odnosima s javnošću održat će se u Zagrebu 12. veljače.