Prema anketi Business.hr-a, najbolja reklama 2008. je Zlatna lignja odnosno pun pogodak T-Mobilea Roko.
Medu anketiranima bili su Siniša Svilan, Ivo Škrabalo, Boris Ljubicic, Duško Curlic, Arsen Oremovic, Krešimir Dolencic i drugi.
Neizostavna je bila i reklama za Karlovacko live s Prljavcima - Svatko ima svog idola, koja se tako našla na drugom mjestu. Najzanimljivi detalj ankete svakako je reklama za Škodu koja je doživjela zabranu emitiranja jer ju je odabrao Đelo Hadžiselimovic, odlican marketing, loša politika HRT-a i to je to. Medu ostalim uradcima marketinških strucnjaka za domace kompanije, našle su se i reklame “Varaždinsko zelje”, “Molitva” (Žuja u navijackom ludilu…), “Cuda su moguca” itd. Neke od njih pogledajte dolje, ako ste ih slucajno uspjeli smetnuti s uma. Svoju listu najboljih reklama, onih s drugu stranu velike bare, složio je Bob Garfield, kolumnist Advertising Age-a, koji je na prvo mjesto postavio Obamin spot Yes, we can. Na drugom je mjestu duhovita reklama Tide to go, iliti mrlje na odjeci govore više nego što želimo. Ostale pogledajte dalje…