Facebook kampanja za Donat Mg dodana je u petak među Facebookove primjere uspješnih kampanja na toj društvenoj mreži.
Treći je to primjer kampanje iz Hrvatske, s obzirom da su među primjerima uspješnih kampanja već nalaze eKupi i Bluesun hoteli.
Kao što se može vidjeti na priči o Donatovoj kampanji na Facebook for Business stranicama, cilj kampanje je bio povećati broj registracija uz optimizaciju budžeta. Kampanja je ostvaila povećanje broja registracija od 380 posto, a prema Facebookovim podacima to je ostvareno uz 80 posto manji trošak po rezultatu u usporedbi s drugim platformama.
U provođenju ove kampanje Donatu Mg pomogle su agencije Pro Media Group i Httpool, a korištena je usluga Facebookovih dinamičkih oglasa koja omogućuje personalizaciju oglasa automatski birajući publiku koja je pokazala interes za proizvod na web stranicama ili drugdje na Internetu.
PROMO: Rep.hr do 2021. godine želi postati portal s najviše IT oglasa za posao. Pogledajte koja se zanimanja trenutno traže. |