Guerilla marketing: Prvo Guru, a tek onda proizvod

Guerilla marketing: Prvo Guru, a tek onda proizvod

Srbijanski keksi Jaffo Jaffolitanke odlučili su se za neuobičajen marketing - prvo će stvoriti Gurua, a on će ih proslaviti uz minimalne troškove za tvrtku.

Kampanja je započela pojavom duhovitog "gurua" Ridže koji je zbog originalnosti dobio veliku pokrivenost u medijima, što ne bi bilo moguće da je odpočetka bio povezan s nekom tvrtkom. Nakon stjecanja popularnosti, njegovu potragu za sponzorom planski su iskoristili keksi Jaffo Jaffolitanke, koji su zahvaljujući njemu uz minimalne troškove došli u središte zbivanja a svom proizvodu osigurali izvrsnu zapaženost.

O uspjehu cijele ideje govori gledanost njegovih videa na YouTubeu (do 200.000 učitavanja) i broj podržavatelja na Facebooku (11.000, više od bilo kojeg predsjedničkog kandidata u Hrvatskoj). Cjelokupnu kampanju možete pogledati na četverominutnom videu na engleskom jeziku: http://www.gurujafforidza.rs/