Financijska kriza potaknut će tvrtke da smanje troškove oglašavanje, a to će se opet pozitivno odraziti na budžete za oglašavanje na internetu koji će porasti za 30 posto u odnosu na prošlu godinu, poruka je s prvog dana konferencije Futura AD javlja Business.hr.
Štoviše, britanski stručnjak specijaliziran za oglašavanje na internetu i jedan od predavača na ovoj zagrebačkoj konferenciji, rekao je kako vjeruje da bi oglašavanje na internetu raslo sporije da nije bilo krize.
Istaknuo je i statistiku prema kojoj je zahvaljujući sve dostupnijem širokopojasnom internetu broj ljudi koji posjećuju internet sve veći - primjerice, u prošloj godini čak 44 posto ljudi u hrvatskoj je barem jednom tjedno bilo na internetu, dok su predviđanja za ovu godinu 60 posto.
Alex Wright, stručnjak iz britanske marketinške agencije Agency.com rekao je kako još uvijek postoje oglašivači koji za internet oglašavanje odvoje tisuću eura, a za televiziju desetke pa i stotine tisuća eura, ali se trendovi srećom mijenjaju. Marketingaše je upozorio kako brend u očima potrošača više nije ono što tvrtka misli da jest, nego ono što google misli da jest.
Konferencija se nastavlja sutra kad se očekuju četiri panel rasprave i predavanje Michaela van Beersa o newsletter marketingu. Organizator je udruga za interaktivni marketing iNama.