Komentar urednika: Zašto ću svakodnevno nazivati općinsko odvjetništvo?

Komentar urednika: Zašto ću svakodnevno nazivati općinsko odvjetništvo?

Država treba biti servis na usluzi građanima, a kad ona to nije - treba se potruditi da to postane.

Za one koje cijela priča ne zanima - evo zaključka - dok od općinskog državnog odvjetništva ne dobijem odgovor na moj upit, telefonski ću ih nazivati jednom dnevno, po uzoru na film Iskupljenje u Shawshanku u kojem glavni lik Andy Dufresne koji je nedužan završio u zatvoru odluči Kongresu jednom tjedno slati pismo u kojem ih moli da opreme zatvorsku knjižnicu. Nakon nekoliko godina, birokracija konačno reagira i to ne zbog uslužnosti nego zbog činjenice da su im dosadila njegova pisma.

Priča koja se tiče glasnogovornice općinskog državnog odvjetništva (Natalija Slavica) je slična. Prvi apsurd je činjenica da je - iako se radi o osobi koja obavlja funkciju glasnogovornice - u više od 15 dana nisam uspio telefonski kontaktirati, a ni mailom nisam dobio nikakav odgovor od nje. Za strpljive, evo sažetka cijele priče:

Pokušavajući saznati ime tvrtke koja je oštećena u prijevari putem Internet bankarstva kontaktirao sam mnoge institucije, a sve je završilo na državnom odvjetništvu. Odgovor na moj upit županijskom državnom odvjetništvu dobio sam relativno brzo, a glasnogovornica Dunja Pavliček odgovorila mi je mailom kako mi u ovoj fazi postupka ne može reći ime tvrtke, a telefonski mi je rekla i kako je slučaj u općinskom državnom odvjetništvu.

Glasnogovornici općinskog državnog odvjetništva Nataliji Slavici poslao sam upit o tome koje je ime oštećene tvrtke, a u upitu sam zamolio za pomoć i upitao kad će podatak postati javan (s obzirom da prema mojim informacijama početkom suđenja ime oštećenoga više nije tajna). Dodatno pitanje sam namjerno postavio jer mi nije u interesu dobiti neki beskorisni birokratski odgovor s kojim ništa nisam riješio.

Dan kasnije nazvao sam glasnogovornicu i dobio njezinu tajnicu koja mi je ljubazno odgovorila kako je rok za odgovor 15 dana, ali ću ja svoj dobiti i ranije. Strpljivo sam pričekao 15 dana, a odgovor naravno nisam dobio. Nakon toga, nazvao sam dva puta i saznao kako nikada neću dobiti odgovor na moj upit "jer su mi ga već poslali". Pozvali su se na odgovor glasnogovornice županijskog državnog odvjetništvu Dunje Pavliček koji je poslan prije nego sam ja općinskom državnom odvjetništvu poslao svoje prošireno pitanje.

Glasnogovnornicu Slavica, naravno nisam mogao dobiti (uvjeren sam da je bila prisutna, ali to naravno ne mogu dokazati nego samo logički obrazložiti), a kako čisto sumnjam da će mi se samostalno javiti odlučio sam nazivati općinsko državno odvjetništvo jednom dnevno dok ne dobijem odgovor.

UPDATE: Dan nakon ovog članka glasnogovornicu i dalje nije bilo moguće dobiti (jer je prema novim informacijama na službenom putu), no najava upornosti se isplatila - tajnica je proslijedila telefonsku slušalicu neimenovanoj osobi iz općinskog državnog odvjetništva koja je djelomično odgovorila na moj upit poslan prije 16 dana.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: