Interesantna je stvar kako preko 50 posto malih i srednjih poduzeća u SAD-u (a vjerujem da bi ova brojka bila nevjerovatno optimistična na našim prostorima) ne prate uspješnost/konverzije oglasnih kampanja na internetu!
Kako opravdati ovakav podatak? Zbog čega se događa, da će se takve tvrtke prije usredotočiti na stvari poput izračunavanja vlastitog poreza (73 posto anketiranih, kaže Yahoo! Finance), nego većeg interesa za novac koji troše na internetu?
Zamislite da možete mjerljivost search engine marketinga primjeniti u “tradicionalnom” okruženju — da, na primjer, za svaku TV reklamu možete točno znati:
- Koliki broj gledatelja je pogledao vašu reklamu.
- U kojem trenutku su gledatelji izgubili interes.
- U kojem trenutku je pozornost gledatelja na vrhuncu.
- Koliko se takvih odlučilo da “okrene” vaš broj i raspita se o proizvodu.
- Koliko takvih je na kraju kupilo ono što oglašavate.
Zvuči jako dobro, zar ne? Zato, kad je internetski marketing u pitanju, nemojte se oslanjati na odokativne metode poput: “ako me netko kontaktirao preko kontakt forme, to će mi sigurno biti dovoljan podatak da je moja internet kampanja uspješna“.
Izradite plan i strategiju, pratite uspješnost kampanje, te počnite napokon iskorištavati prednosti koje vam donosi internet marketing! Niste više u offline svijetu, ovdje vrijede druga pravila…
Mario Frančešević stručnjak je za SEO i Internet marketing koji svoj blog objavljuje u sklopu stranica svoje agencije SeekAndHit.