Najpopularniji video servis na Internetu redizajniran je jučer, sa svrhom pojednostavljivanja izgleda stranice, a naše mišljenje slaže se s mišljenjem većine na Internetu: redizajn je bio korak nazad.
Glavna misao vodilja redizajna bila je natjerati posjetitelje da umjesto jednog video isječka pogledaju više njih, pa će primjerice korisnici koji na YouTube dođu preko pretraživača sada s desne strane vidjeti rezultate pretrage kako bi se povećala mogućnost da će nastaviti pregledavati video isječke nakon što vide prvi. YouTube time želi povećati prosječno vrijeme boravka posjetitelja na siteu koje trenutno iznosi oko 15 minuta.
Promjenjen je i sustav ocjenjivanja, te se umjesto zvjezdica koje su predstavljale ocjenu od jedan do pet sada može kliknuti na samo dvije opcije: sviđa ili ne sviđa što je opravdano čestim izborom ocjena jedan ili pet kod prošlog sistema ocjenjivanja. Smatramo kako je ovo korak unatrag, prvenstveno zbog toga jer se ocjena isječka ne vidi u trenutku dolaska na stranicu, pa korisniku mišljenje drugih više ne može pomoći u donošenju doluke o tome hoće li pogledati video do kraja ukoliko on ima loš početak. Loše je i što mora kliknuti na neku od opcija (sviđa/ne sviđa) ukoliko želi vidjeti kako su drugi ocijenili isječak što bi moglo rezultirati ocjenjivanjem bez prethodne procjene.
Izgled komentara ispod video isječaka po našem mišljenju je također nazadovao. Smanjila se njihova čitljivost iako je grafički izgled komentara maksimalno pojednostavljen, a nestali su i podaci o datumu komentiranja.Pozitivno je što je uvedeno ocjenivanje komentara, koje se ne uoči prije nego se preko komentara ne prijeđe mišem.
Kako bi se korisnik lakše snašao u navedenim i drugim promjenama na stranici, dodana je i opciji koja ih nabraja i pomaže u snalaženju, koja se može ukloniti kada više ne bude potrebna.