Siva je nova plava, folk je novi rock, a Meme je novi Twitter?
Uspjeh društvenih mreža povećava natjecanje Internet divova na tom području, pa je Yahoo tako ponudio svoj servis Meme koji je nakon prve verzije na španjolskom i portugalskom, od prije nekoliko dana preveden i na engleski jezik.
Nije potpuno jasno što je Yahoo htio postići pokretanjem platforme na španjolskom, no moguće je da se poveo primjerom Googleove verzije Facebooka zvane Orkut koja je popularna u Brazilu, te je htio krenuti u osvajanje na nekom tržištu gdje jezična prednost može pomoći u razvoju.
Meme je servis sličan Twitteru i Tumbiru, s time da nudi nešto više mogućnosti nego Twitter, jer može sadržavati slike, video, glazbu te mini tekst poruke.
Pristup servisu se trenutno nudi putem pozivnica, baš kao što je bio slučaj i s Googleovim servisom Gmail kad je izašao na tržište. U svakom slučaju, čini se da Facebook ostaje omiljena mreža hrvatskih korisnika, a Meme i Twitter najvjerojatnije će koristit samo neki, prvenstveno tehnološki orijentirani korisnici.