Ledo je pokrenuo natječaj koji kupcima daje priliku da preko Interneta osmisle vlastiti sladoled, a onaj koji bude izabran postat će redovan sladoled u Ledovoj ponudi.
Na Internet stranici Ledonardo, svi zainteresirani imaju priliku kreirati vlastiti sladoled kombinirajući različite okuse, preljeve i dodatke od kojih se može napraviti preko milijun različitih sladoleda - tvrde u Ledu. Svaki tjedan birat će se jedan finalist s najviše glasova posjetitelja. Nakon svih pet tjedana natječaja u finale ulazi pet tjednih finalista i pet finalista koje bira žiri sastavljen od stručnjaka iz Leda.
"Ledo je moderna kompanija koja prati svjetske trendove te se uvijek trudimo biti drugačiji u projektima koje stvaramo. Želimo biti inovativni, kako u tehnološkom pogledu, tako i u komunikaciji s našim potrošačima. Upravo njima želimo pružiti priliku da sudjeluju u stvaranju samog proizvoda te na taj način ostvariti dvosmjernu komunikaciju i graditi međusoban odnos pun uvažavanja i povjerenja", izjavio je Davorin Šimunić, direktor marketinga Leda d.d. povodom lansiranja projekta Ledonardo.