Valamar predstavio nove web stranice

Valamar predstavio nove web stranice

Turistička grupacija Valamar predstavila je na jučerašnjoj pressici u zagrebačkom klubu Matis svoje nove web stranice.

Novi Valamar.com zapravo je pokrenut još 15.12.2012. godine, čemu je prethodilo godinu dana analiziranja i sedam mjeseci stvaranja weba. U prvoj verziji web stranica 89 posto klikova bilo je koncentrirano na tri glavna elementa weba (hotelske objekte, rezervaciju i aktualne promocije na banneru) pa se sada pokušalo istaknuti i neke druge sadržaje te skratiti petojezične tekstualne sadržaje na najvažnije. Cijena projekta poslovna je tajna, a putem natječaja posao arhitekture, dizajna i upravljanja projektom bio je dodijeljen slovenskoj tvrtki Renderspace, a backend i tehnička izvedba porečkoj tvrtki Infosit.

Iva Kutle, članica uprave Valamara zadužena za marketing, otkrila je kako se oko četvrtina prihoda ostvaruje zahvaljujući web stranicama, dok u online marketing i održavanje ulažu oko polovicu svoga budžeta. Zanimljiv je i podatak koji je otkrio voditelj IT i e-poslovanja Franko Radoš, koji je rekao kako je zahvaljujući SEO optimizaciji upravo google (i to njegov besplatni dio) glavni izvor posjeta webu. S obzirom na tek tri posto hrvatskih gostiju u Valamarovim hotelima, ne čudi da se sredstva za marketing usmjeravaju prema stranim tržištima. Većinu gostiju čine oni s njemačkog i talijanskog govornog područja, osim u Dubrovniku gdje ima najviše Britanaca i Francuza.
 
Nova web stranica ima izmijenjen dizajn i arhitekturu, značajno je skraćen put od pregleda određene destinacije do samog online rezerviranja, a dodatne informacije o određenom objektu (poput cijene i tipa sobe) prikazuju se puno ranije u procesu pregleda. Također, dodane su i nove funkcionalnosti poput dinamičnih filtera za pretragu, koji omogućavaju puno brže pretraživanje po destinacijama ili pak ključnoj riječi i nazivu objekta. Posjetitelji web stranice od sada mogu odabirom određenog objekta pogledati i recenzije koje su za taj objekt ostavljali posjetitelji poznatih turističkih portala Booking.com, HolidayCheck ili Expedie.
 
Kako bi posjetitelji imali što kvalitetniji uvid u izgled objekta, postavljene su značajno veće i kvalitetnije fotografije, a svi tekstovi na stranici su ponovno napisani i prilagođeni SEO strategiji koju Valamar primjenjuje u izradi svojih online sadržaja. To znači da su poštivana pravila i korištene ključne riječi koje svim korisnicima omogućuju brže i detaljnije pretraživanje na poznatim svjetskim tražilicama poput Googlea. Napravljena je i snažna integracija web stranice s društvenim mrežama te je omogućeno dijeljenje sadržaja stranice na Facebooku, Twitteru i Google+.