Facebook razvija tehnologije koje bi djeci mlađoj od trinaest godina omogućile korištenje društvene mreže pod nadzorom roditelja.
Kako prenosi Wall Street Journal, Facebook trenutačno testira mehanizme koji bi omogućili mlađima od trinaest godina sigurno korištenje njihove društvene mreže. Jedan od mehanizama je vezivanje profila za roditeljev profil, roditelj bi tako mogao odlučivati s kim će njegovo dijete postati prijatelj te koje će aplikacije koristiti. Facebook trenutačno ne dopušta stvaranje profila mlađima od trinaest godina zbog zakonskih ograničenja, no to ne znači da nemaju takve korisnike. Za potvrđivanje dobi korisnik mora pri stvaranju profila odabrati datum rođenja što ne spriječava djecu mlađu od trinaest da lažu pri prijavi. Consumer Reports prenosi da je od 20 milijuna maloljetnih korisnika, njih čak 7,5 milijuna mlađe od trinaest, uključujuči pet milijuna mlađih od deset godina.
Mnogi stručnjaci su iznjeli svoje brige oko dječjeg korištenja Facebooka, prvenstveno oko pristupa sadržaju koji bi mogao biti ne primjeren djeci te oko sigurnosti osobnih podataka, jer je u mnogim državama zabranjeno uzimati podatke od maloljetnika bez predhodnog dopuštenja roditelja. Jako veliko pitanje je i utjecaj korištenja Facebooka na mlađe od trinaest godina, kako će to utjecati na razvoj njihovih društvenih sposobnosti.
No čini se da uz želju za pružanjem sigurnog okruženja za najmlađe postoji još jedan razlog zbog kojeg se Facebook želi otvoriti još mlađoj populaciji, a to je profit. Oko 12 posto profita u 2011. godini čini Facebokov dio zarade od kompanije Zynga od igrica kao što su Farmville, CastleVille i dr. Facebook gubi novce od kompanija kao što su Apple i Google koje na svojim mobilnim platformama već imaju igrice prilagođene i najmlađima.