Umjesto PR katastrofe, psovke privukle nove korisnike

Umjesto PR katastrofe, psovke privukle nove korisnike

 Fetchnotes aplikacija za vođenje bilješki postala hit nakon slučajnog slanja psovke svim korisnicima.

Za vrijeme testiranja novog mail sustava ekipa koja stoji iza Fetchnotes cross-platform aplikacije za vođenje bilješki slučajno je odaslala internu mail poruku svim svojim korisnicima. što samo po sebi ne bi bio uzrok za paniku da poruka nije glasila: "This is my test, bitches". CEO Fetchnotesa Alex Schiff opisao je na službenom blogu paniku koja je uslijedila: "Mislim da nam je u prvih pet minuta stiglo preko stotinu mailova, dok smo svi panično psovali i trčali kao kokoši bez glave po uredu. Odmah smo krenuli odgovarati na poruke i zahtjeve za gašenje korisničkih računa." Međutim, nakon nekog vremena primijetili su da je od 500+ mailova, tweetova i komentara na Facebook stranici, njih čak 95 posto bilo pozitivno. Korisnici su njihov lapsus smatrali iznimno simpatičnim i doslovce ih zatrpali porukama podrške. Dodatno iznenađenje doživjeli su provjerom statistike pristupa službenoj web stranici i korištenja aplikacije koja je pokazala ne samo priljev novih korisnika nego reaktivaciju računa bivših korisnika.

"Iz ove situacije možemo izvući vrlo zanimljive zaključke, osim očite da treba biti vrlo oprezan sa sadržajem kojeg stavljamo u mailove. Korisnicima je bitno kada znaju da iza kompanija i proizvoda koje koriste stoje obični ljudi. Iako nećemo više koristiti psovke u svojim mailovima, definitivno planiramo imati 'ljudskiji' odnos s korisnicima, bez šture formalnosti kakva je tipična za službenu komunikaciju", napisao je Schiff.