Novi web za grupnu kupnju startat će u srijedu 18. siječnja, a od postojećih će se između ostalog razlikovati i po gastro ponudi, putovanjima, adrenalinskim sportovima i tehno proizvodima.
Direktoricu tvrtke Pedeset posto d.o.o. Irinu Vugrinec upitali smo više detalja o webu Grupnjak.hr koji na tržište dolazi nakon što se na njemu za svoje mjesto bori već desetak portala.
Po čemu će se Grupnjak.hr razlikovati od postoječih siteova?
Po nekoliko stvari - imat ćemo gastro ponude, ponude putovanja, adrenalinskih sportova, tehnike u suradnji s Tehnomarketom, i drugih originalnih ponuda, po video isječcima na kojima će biti prikazane ponude, po kobinaciji oglašavanja u printu radiju i webu koje plaćamo za klijente, po mogućnosti plaćanja Maestrom, a ne samo kreditnim karticama i po modelu nagrađivanja kupaca.
Konkretno - za svakog novog kupca, postojeći koji ga je doveo dobit će 10 kuna na račun prilikom prve kupnje koju novi kupac ostvari. Također, prilikom svake kupnje, svi kupci sedam posto potrošenog iznosa dobit će na račun kako bi taj iznos mogli iskoristiti kod sljedeće kupnje.
Inače, vrijedi spomenuti da na našoj Facebook stranici trenutno imamo nagradnu igru s glavnom nagradom HTC mobitelom.
Vodite li sami društvene mreže ili ih outsourcate?
Vodi nam ih tvrtka Ohoho (Hrvoja Šarića, op.a.)
Za koliko ovakvih siteova ima mjesta na tržištu?
S obzirom da po nekim izračunima u Hrvatskoj nema ni dovoljno shopping centara, mislim da ima dovoljno mjesta za trenutne.
Na koje mjesto na tržištu ciljate?
Vidimo se u top tri, ali pucamo i na prvo mjesto.
Tko stoji iza sitea i koliko je uloženo u projekt?
Privatni investitori, do sada je uloženo preko 900 tisuća kuna.
Kada ste došli na ideju o pokretanju?
Već smo bili kupci GroupOna, Kolektive i KupiMe, a onda smo pomislili kako i sami možemo pokrenuti nešto slično.
Koliki će biti popusti, a kolike provizije?
Popusti za kupce standardnih 50 do 90 posto, a provizija koju uzimamo od klijenata 50 posto.