Splitski Vodovod i kanalizacija pokrenuo portal i mobilnu aplikaciju

Splitski Vodovod i kanalizacija pokrenuo portal i mobilnu aplikaciju

Splitska tvrtka Vodovod i kanalizacija pokrenula je web portal i android aplikaciju za svoj korisnike.

Moj VIK Split razvijen je u sklopu procesa informatizacije i digitalizacije Vodovoda i kanalizacije kojom su unaprijeđeni odnosi s potrošačima, ostvarene značajne uštede u poslovanju i ubrzani brojni radni procesi.

Prilikom predstavljanja platforme, gradonačelnik Ivica Puljak rekao je kako je to smjer u kojem cijeli grad, gradska uprava i sve gradske tvrtke trebaju ići:

"To je smjer modernog grada čije će usluge biti digitalizirane i omogućiti građanima bolju, efikasniju i jednostavniju uslugu. Posebna važnost ovog projekta je što je on dio gradskog projekta Split Smart City, sveobuhvatnog projekta u kojem će sve gradske usluge malo po malo biti transformirane u digitalne usluge i biti dostupne preko jednostavnog web i mobilnog sučelja. Nadam se da ćemo na kraju postati i najbolji grad po digitalnim uslugama svojim građanima. Tvrtka Vodovod i kanalizacija je pionir ovog procesa, ja im čestitam na rezultatu i pozivam sve ostale tvrtke u gradu Splitu da slijede taj primjer, a to ćemo činiti i mi kao gradska uprava" - naglasio je Puljak.

Vodovod i kanalizacija ima korisnike u četiri grada i deset općina sa skoro 300 tisuća stanovnika. Digitalizacijom je ubrzala niz radnih procesa, postigla određene uštede, a valjda će i rezultirati zadovoljstvom potrošača.

Aktivacijom korisničkog računa "MOJ VIK Split" potrošači Vodovoda i kanalizacije Split u svega nekoliko klikova imaju mogućnost potpunog uvida i kontrole računa VIK-a u svojim kućanstvima i tvrtkama, pregled plaćenih računa, kao i pregled potrošnje vode i visine računa kroz mjesečne grafikone u odabranom vremenskom razdoblju. Također, moći će putem internet bankarstva plaćati svoje mjesečne račune za vodoopskrbu i odvodnju online skeniranjem bar koda ili popunjavanjem uplatnice. Sve račune korisnici mogu preuzeti u PDF formatu za arhiviranje, a oni će i u aplikaciji biti vidljivi retroaktivno.

Web i mobilna aplikacija svojim registriranim korisnicima također nudi poveznicu za aktivaciju usluge primanja mjesečnih računa VIK-a na mail, prijavu nepravilnosti iz obuhvata vodno-komunalnog redarstva, kao i poveznicu na najčešće postavljena pitanja potrošača.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: