Splitska tvrtka Vodovod i kanalizacija pokrenula je web portal i android aplikaciju za svoj korisnike.
Moj VIK Split razvijen je u sklopu procesa informatizacije i digitalizacije Vodovoda i kanalizacije kojom su unaprijeđeni odnosi s potrošačima, ostvarene značajne uštede u poslovanju i ubrzani brojni radni procesi.
Prilikom predstavljanja platforme, gradonačelnik Ivica Puljak rekao je kako je to smjer u kojem cijeli grad, gradska uprava i sve gradske tvrtke trebaju ići:
"To je smjer modernog grada čije će usluge biti digitalizirane i omogućiti građanima bolju, efikasniju i jednostavniju uslugu. Posebna važnost ovog projekta je što je on dio gradskog projekta Split Smart City, sveobuhvatnog projekta u kojem će sve gradske usluge malo po malo biti transformirane u digitalne usluge i biti dostupne preko jednostavnog web i mobilnog sučelja. Nadam se da ćemo na kraju postati i najbolji grad po digitalnim uslugama svojim građanima. Tvrtka Vodovod i kanalizacija je pionir ovog procesa, ja im čestitam na rezultatu i pozivam sve ostale tvrtke u gradu Splitu da slijede taj primjer, a to ćemo činiti i mi kao gradska uprava" - naglasio je Puljak.
Vodovod i kanalizacija ima korisnike u četiri grada i deset općina sa skoro 300 tisuća stanovnika. Digitalizacijom je ubrzala niz radnih procesa, postigla određene uštede, a valjda će i rezultirati zadovoljstvom potrošača.
Aktivacijom korisničkog računa "MOJ VIK Split" potrošači Vodovoda i kanalizacije Split u svega nekoliko klikova imaju mogućnost potpunog uvida i kontrole računa VIK-a u svojim kućanstvima i tvrtkama, pregled plaćenih računa, kao i pregled potrošnje vode i visine računa kroz mjesečne grafikone u odabranom vremenskom razdoblju. Također, moći će putem internet bankarstva plaćati svoje mjesečne račune za vodoopskrbu i odvodnju online skeniranjem bar koda ili popunjavanjem uplatnice. Sve račune korisnici mogu preuzeti u PDF formatu za arhiviranje, a oni će i u aplikaciji biti vidljivi retroaktivno.
Web i mobilna aplikacija svojim registriranim korisnicima također nudi poveznicu za aktivaciju usluge primanja mjesečnih računa VIK-a na mail, prijavu nepravilnosti iz obuhvata vodno-komunalnog redarstva, kao i poveznicu na najčešće postavljena pitanja potrošača.