CARNet se danas, na prvi dan škole, ispričao korisnicima zbog otežanog pristupa određenim uslugama i e-Matici.
U Facebook objavi u 11:40 naveli su kako je do problema došlo zbog ispada dijela IBM-ove diskovne infrastrukture, a u 14:20 na Facebooku i webu objavili su kako su poteškoće otklonjene.
E-Matica je centralizirani sustav Ministarstva znanosti i obrazovanja koji služi za unos najvažnijih podataka o učenicima i djelatnicima osnovnih i srednjih škola. Podaci uneseni u e-Maticu dostupni su s bilo koje lokacije koja je povezana na Internet, a automatski se sinkroniziraju s drugim servisima kao što su NISpVU (Nacionalni informacijski sustav prijave na visoka učilista), e-Dnevnik, NISpuSŠ (Nacionalni informacijski sustav prijave i upisa u srednje škole) i drugi.
Prilikom početka odvijanja online nastave u ožujku ove godine također je došlo do problema s pristupom određenim uslugama, što je CARNet obrazložio DDoS napadom, što je obrazloženje koje nije svima djelovalo uvjerljivo.