Mikroblogerski servis Twitter doživio je redizajn, te njegova naslovnica sada puno više sliči na neku tražilicu.
Novim izgledom portala dominiraju plave boje, a natips iznad tražilice sugerira posjetitelju da utipka određenu temu i sazna što korisnici Twittera pišu o toj temi, čime portal postaje otvoren i onima koji nemaju otvoren profil na njemu, što do sada nije bio slučaj.
Ovom promjenom Twitter postaje pravi blic news servis, jer u njega možete utipkati određeni pojam (npr. nagibni vlak) i vidjeti što su u svojim kratkim porukama o nagibnom vlaku napisali korisnici, bez obzira jesu li oni pojedinci ili veliki medijski portali. Ovim se kod novonastalih događaja izvrsno nadopunjuje Google, s obzirom da je njemu potrebno određeno vrijeme da indeksira nove sadržaje - pa na njemu za razliku od Twittera nije moguće pronaći svježe napisane informacije. Ne znamo hoće li Twitter omogućiti pretraživanje svih svojih zapisa u povijesti, no čini se da je trenutno utipkavanjem određenih ključnih riječi moguće pronaći samo događaje koji nisu stariji od deset dana.
Promjene unutar portala gotovo da i nema, jer korisničke stranice vizualno ostaju onakve kakve su bile i do sada. Prema informacijama New York Timesa, tražilicu je izradila start up tvrtka Summize koju je Twitter kupio još prije godinu dana.