Web stranice riječkog Novog lista predstavile su prekjučer svoj novi redizajn.
Radi se o beta verziji, na kojoj je uočljv moderniji izgled, veći fontovi na naslovima članaka, i veća površina naslovnice, prvenstveno zahvaljujući dužem scrollanju nego je to bio slučaj ranije. NoviList.hr
Za promjene na portalu koji za razliku od većine svojih konkurenata nije otišao u žutom smjeru, ali je do sada i zaostajao po broju posjetitelja zaslužna je tvrtka NEOMEDIA komunikacije.
Hrvoje Budin: Pripremamo servise kakve drugi news portali još nemaju Nekoliko pitanja vezanih uz redizajn Novog lista postavili smo Hrvoju Budinu, digitalnom arhitektu Neomedie. Što biste naveli kao najznačajnije promjene na novim stranicama Novog lista? Kao prvi cilj, definitivno modernizacija dizajna kojom smo željeli postići preglednost sadržaja i fleksibilnost layouta za uredničko upravljanje sadržajem kako bi web redakcija dobila alat kojim mogu prezentirati sadržaje jednostavno i efektivno. Čitanost portala ovisi, osim o dizajnu, o uredničkim odlukama koji sadržaj treba biti istaknut, koliko je svjež itd... Tu smo uložili puno ideja i fleksibilnosti u administracijskom sučelju. Ovo je tek prvi korak u projektu kojega zovemo Novi list Digital i koji će u zadnjem koraku rezultirati on-line poslovnom platformom koja će biti važan element izdavačke kuće Novi List u zakoretu prema internetu. Ono što mogu reći, da će se na portalu raditi funkcionalno i sadržajno u nadolazećim mjesecima, naravno mobile verzije, iPad, ali i mnogi servisi od kojih će neki biti jedinstveni za domaći news portale. Novosti ćemo ćemo uvoditi u fazama sljedeće godine. Koje karakteristike trebaju imati nove verzije news portala? Od news portala današnjice očekuje se prije svega da su jednostavni za konzumiranje sadržaja, brzi i intuitivni. U današnjim trendovima dizajna to uključuje i prostorni layout, veća slova i razmake, carousel uglavnom ne jer je naporan za koristiti itd... Ali to pravila se mogu i promijeniti za konkretni projekt, jer su prioriteti projekta važniji od općih očekivanja. Novi list je ozbiljna dnevna novina (ako uspredite naslovnicu novog portala i nekih drugih dnevnih novina vidjet ćete razliku), a to je pred nas stavilo i zadatak da osmislimo rješenje koje odgovara ozbiljnom sadržaju i publici koja dolazi na portal. Naravno, integracija društvenih mreža je danas neizbježna, a preko toga angažiranje čitatelja da nisu samo pasivni promatrači već i sudionici u sadržaju (Facebook like, twitter, komentiranje itd) ali opet se vraćam na početnu pretpostavku da nisu svi news portalu u isto poziciji prema npr. društvenim mrežama ili komentiranju. Novi list je na primjer htio zadržati "lokalno komentirnje", tj mogućnost da čitatelji komentiraju članke s accountom koji nije Facebook profil jer ne žele svi čitatelji komentirati svoja politička stajališta preko Facebook profila i walla. Marketing je neizbježni dio news portala, jedan od izvora prihoda. Novi list po tome nije iznimka, tehnički sve oglasne površine su po IAB standardima, ali razlika je što će jedna od funkcionalnost koje dodajemo biti mogućnost za čitatelje da koriste oglasni sustav novog lista za svoje male oglase (besplatne ili komercijalne) Koliko vremena Vam je trebalo za izradu projekta i kolika je bila vrijednost projekta? Redizajn portala do faze beta 1 je trajao 2 i pola mjeseca, dok cjelokupni projekt traje nešto manje od godine dana. Vrijednost projekta je poslovna tajna. |