Tportal i 24sata, jedni od najposjećenijih portala u Hrvatskoj dobili su novi dizajn.
Novi izgled oba portala povrđuje kako carousel meniji koji sadrže više vijesti nisu poželjni, za razliku od povezanosti s društvenim mrežama i komentiranjem sadržaja.
Tportal.hr
Novi izgled Tportala nešto je blijeđi od prethodnog, a svi najznačajniji elementi i dalje su izdvojeni na naslovnici. Izgled tportala nastavit će se postepeno mijenjati kroz sljedećih godinu dana.
24sata.hr
Redizajn 24sata uslijedio je tri godine nakon prvog redizajna koji je osvojio četiri svjetske nagrade. Nova verzija portala ima pregledniju strukturu i bogatiji sadržaj, a sada je portal moguće i scrollati.
“Zadržali smo prepoznatljivost portala osmislivši 'one page' koncept u kojem su glavne vijesti i dalje u prvom ekranu, a do dodatnih sadržaja se scrolla“, objašnjava Filip Topol, voditelj projekta.
Ostali noviteti su: bolja povezanost s društvenim mrežama, više live-sadržaja, poboljšana navigacija, integracija vijesti s 24sata TV-a i iz drugih medija, nove rubrike i mnogi drugi. Jedan od važnijih noviteta je uvođenje rubrike Reporteri što omogućava još bolju suradnju s čitateljima koji sudjeluju u kreiranju vijesti 24sata od samih početaka.
Već nakon prvog redizajna, 24sata.hr zauzeo je poziciju najposjećenijeg portala dnevnih novina. Tu poziciju drži i danas s 660.000 jedinstvenih korisnika mjesečno (gemiusAudience), a novim redizajnom 24sata.hr bliži se svome cilju – postati vodeći hrvatski news portal i središnje mjesto informiranja na webu.