Web stranice HG Spota doživjele su temeljit redizajn, ali još važnije i novi smjer kretanja.
Vjerojatno prateći savjete poput onih koje je ovih dana dao Joel Spolsky o tome kako će tvrtke na Internetu doživjeti puno veću posjećenost stranica (a time i kasniji uspjeh) ako ne budu pisale o sebi već o onome što njihove posjetitelje zanima, ključni sadržaj na HG Spotovim stranicama postale su vijesti, a (vjerojatno po uzoru na Google) u sredini naslovnice nalazi se velika tražilica.
Vijesti objavljene u ovom trenutku ne pokrivaju hrvatsko IT tržište, već su prenesene sa stranih IT portala, a po našem mišljenju popis najčitanijih trebao bi biti bolje istaknut nego je sada slučaj.
Osim vijesti, na stranici su posve očekivano cjenik proizvoda, popis poslovnica i druge informacije uobičajene za trgovine. U dnu stranice objavljeno je kako su za web zaslužni Listopad web studio i Global dizajn.
HG Spot