Hrvatski portal za izlaske Tulumarka.com predstavio je danas svoj novi redizajn.
Tulumarku.com 2004. godine pokrenuli su Dino Reić i Nino Lulić koji su je u rujnu 2007. godine prodali tvrtki Kreativni projekti Nenada Bakića. Unatoč Bakićevom uspjehu s portalom MojPosao.net i drugim projektima, Tulumarka nije uspjela dosegnuti željenu popularnost, pa je Bakić razmišljao i o njezinom gašenju koje je na kraju u listopadu 2011. godine ipak spriječeno prodajom portala Domino efektu, koji upravlja još portalima Teen385.com i MojFaks.com
Tulumarka je uz redizajn sada dobila i cjelinu 'Ulaznice' koja nudi kupnju ulaznica ili njihovo osvajanje na nagradnim igrama, a u budućnosti će nuditi i rezervaciju mjesta u popularnim noćnim klubovima. Do kraja godine u planu je uvođenje još jedne cjeline, koja bi po mišljenju voditelja projekta Branimira Prskala mogla izazvati interes posjetitelja.
Redizajn portala obavili su Blagonić Brothers.