Večernji.hr, jedan od najstarijih hrvatskih portala, redizajniran je uoči svog 24. rođendana.
Redizajn je portalu donio najsuvremenija tehničkih rješenja, povezujući brend novina sa modernim dizajnom, a svojim korisnicima donio novo, kvalitetnije iskustvo konzumacije novinarskog sadržaja.
Dark mode, slušanje članaka, promjena veličine slova
Nakon redizajna Večernji.hr je dobio mogućnost odabira prikaza sadržaja u tamnoj temi odnosno dark mode-u, čime se automatska postavka crnog teksta na bijeloj pozadini mijenja u bijeli tekst na tamnoj pozadini. Novost je i mogućnost preslušavanja članaka ponuđena ispod naslova svakog članka. Ona olakšava konzumaciju tekstova svima koji poput primjerice vozača automobila ili osoba s invaliditetom žele čuti vijest umjesto pročitati je. Redizajn donosi i mogućnost izmjene veličine slova, a još neke od novosti su storyji, novi tipovi članaka i znatno olakšan urednički posao kroz optimiziranu administraciju sadržajem.
Arhiva članaka od 1959. godine
Vidljivije i preglednije informacije omogućuju čitateljima da vrlo lako i brzo dođu do svih vijesti koje ih zanimaju. Redizajnom su dodatno istaknuti i večernjakovi proizvodi poput Premium sadržaja, videa iz produkcije Večernji TV-a, te Arhiva u kojoj se mogu pronaći novinska izdanja Večernjeg lista od 1959. do 2010. godine.
Redizajn je radila agencija DWizards
Ideje o novim mogućnostima portala pomno su kroz istraživanje domaćeg i stranog medijskog tržišta te slušajući sugestije čitatelja zadnjih godina prikupljali večernjakovci, a za tehnički dio izvedbe novog portala odgovorna je Web & Software agencija Dwizards. Oni su kreirali novi dizajn portala te potom odradili front-end i back-end programiranje uz detaljne optimizacije.