Redizajnirani Večernji.hr čitateljima donosi niz novih opcija

Redizajnirani Večernji.hr čitateljima donosi niz novih opcija

Večernji.hr, jedan od najstarijih hrvatskih portala, redizajniran je uoči svog 24. rođendana. 

Redizajn je portalu donio najsuvremenija tehničkih rješenja, povezujući brend novina sa modernim dizajnom, a svojim korisnicima donio novo, kvalitetnije iskustvo konzumacije novinarskog sadržaja.

Dark mode, slušanje članaka, promjena veličine slova

Nakon redizajna Večernji.hr je dobio mogućnost odabira prikaza sadržaja u tamnoj temi odnosno dark mode-u, čime se automatska postavka crnog teksta na bijeloj pozadini mijenja u bijeli tekst na tamnoj pozadini. Novost je i mogućnost preslušavanja članaka ponuđena ispod naslova svakog članka. Ona olakšava konzumaciju tekstova svima koji poput primjerice vozača automobila ili osoba s invaliditetom žele čuti vijest umjesto pročitati je. Redizajn donosi i mogućnost izmjene veličine slova, a još neke od novosti su storyji, novi tipovi članaka i znatno olakšan urednički posao kroz optimiziranu administraciju sadržajem.

Arhiva članaka od 1959. godine

Vidljivije i preglednije informacije omogućuju čitateljima da vrlo lako i brzo dođu do svih vijesti koje ih zanimaju. Redizajnom su dodatno istaknuti i večernjakovi proizvodi poput Premium sadržaja, videa iz produkcije Večernji TV-a, te Arhiva u kojoj se mogu pronaći novinska izdanja Večernjeg lista od 1959. do 2010. godine.

Redizajn je radila agencija DWizards

Ideje o novim mogućnostima portala pomno su kroz istraživanje domaćeg i stranog medijskog tržišta te slušajući sugestije čitatelja zadnjih godina prikupljali večernjakovci, a za tehnički dio izvedbe novog portala odgovorna je Web & Software agencija Dwizards. Oni su kreirali novi dizajn portala te potom odradili front-end i back-end programiranje uz detaljne optimizacije.