Predstavljeno e-Poslovanje - kutak e-Građana namijenjen tvrtkama

Predstavljeno e-Poslovanje - kutak e-Građana namijenjen tvrtkama

Projekt e-Poslovanje vrijedan 50,98 milijuna kuna predstavljen je danas u Novinarskom domu u Zagrebu.

Riječ je o projektu započetom 2018. godine, koji se najlakše može opisati kao "e-Građani za tvrtka", a sastoji se od usluga namijenjenim tvrtkama koje se nalaze u sklopu portala e-Građani. Logiranje za korisnika je jednako kao i u slučaju e-Građana, dok je iz perspektive sustava ono nešto složenije, jer je bilo potrebno povezati razne registre, kako bi korisnici koji imaju ovlasti mogli pristupiti svojim subjektima ili ovlastiti dodatne osobe u tvrtki kroz e-Ovlaštenja.

Jedan od načina za dolazak do ovih usluga je izbor prikaza usluga za poslovne korisnike. Ovaj projekt pokrenut je bez medijske promocije tijekom prošle godine, nakon čega su postupno dodavane različite e-Usluge te ih trenutno ima 12, a u budućnosti je u planu dodavanje njih još 17. Projekt razvijaju FINA, APIS IT i Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva.

Okupljenima u novinarskom domu sustav su predstavili državni tajnik Bernard Gršić iz Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva - SDURDD, predsjednik Uprave APIS IT-a Saša Bilić, direktorica Fininog Sektora komercijalnih digitalnih rješenja Andreja Kajtaz i voditelj projekta, Dražen Božić iz SDURDD-a. 

Poslovne usluge koje su trenutno dostupne su: Burza rada, Dostava elektroničkih isprava za registraciju vozila, e-Autoškole, e-Ovlaštenja,  e-Ovrhe, Jedinstvena informacijska točka sustava katastra infrastrukture, Kalendar plaćanja obveznih naknada, Registar revizora, Registar stvarnih vlasnika, Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak, e-građevinski dnevnik i RKPFI - financijsko izvještavanje u sustavu proračuna, a treba imati na umu da su institucije poput Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje i Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje svoje e-usluge ponudile i ranije.

U budućnosti će se dodati još e-usluge korisnički pretinac (za poslovne subjekte, za privatne već postoji op.a.), e-Pristojbe, e-Zahtjev za povrat javnih prihod, Plavi dizel - izvještajni sustav, e-Dozvola - predaja zahtjeva za gradnju i prostorno uređenje, e-Zahtjev za izdavanje vodopravnih akata, e-Komunikacija sa sudovima, e-Upravni postupak, e-Nautika, e-Plovilo, e-Zahtjevi u pomorstvu i prometu, e-ZGH usluge Zagrebačkog holdinga, eZadrani (za poslovne subjekte) i Registar proizvođača s proširenom odgovornosti dok će se kasnije uključivati i druge usluge.

Kampanja za promoviranje e-Poslovanja kreće sutra, a potencijalni broj korisnika ovog dijela e-Građana iznosi 450.000.

(Kliknite za veću fotografiju)

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: