Pod nazivom Kurir, danas je predstavljen novi mrežni servis koji pruža usluge distribucije i pisanja objava za medije.
Posebnost projekta Kurir je u činjenici da sve ponuđene usluge nemaju istaknutu fiksnu cijenu već nju slobodno određuje posjetitelj, utipkavajući iznos neposredno prilikom narudžbe.
Ova ideja smišljena je imajući u vidu trenutnu ekonomsku situaciju i činjenicu da je cijena jedan od glavnih pokretača kod donošenja odluke o kupovini usluga i proizvoda.
Korjenitom promjenom načina na koji se formiraju cijene projekt će pokušati nametnuti nova pravila igre u segmentu specijaliziranih usluga, vezanih uz odnose s javnošću.
Stare i svima poznate usluge distribucije objava za medije trebale bi postati pristupačnije, ali i uzbudljivije za kupca.
Uobičajeno, cijene proizvoda ili usluga formiraju se pomoću metode ponude i potražnje, metode izračuna troškova na koju tvrtka stavlja određenu dobit ili pomoću metode izravnanja cijena s najvećim ponuđačima, tzv. tržišnim liderima. Usluge na Kuriru zaobilaze sva navedena rješenja i izlažući se riziku od neuspjeha, nude inovativan primjer u borbi za nove kupce.
Kreativnost se navodi kao jedan od glavnih razloga za uspjeh na zasićenim zapadnoeuropskim tržištima. Kurir će stoga poslužiti kao mali društveni i tržišni eksperiment koji će pokazati može li se u Hrvatskoj isplatiti uvođenje inovativnosti u klasične usluge.
Nakon dva mjeseca od pokretanja projekta bit će objavljene reakcije korisnika, zadovoljstvo uslugama te najčešće cijene koje su predlagane.
Servis je namijenjen pravnim osobama koje povremeno šalju priopćenja za javnost te im nije potreban stalan angažman agencije za odnose s javnošću, zatim, ustanovama koje imaju savjetnika za odnose s javnošću, ali su im potrebne usluge distribucije medijskih objava te agencijama za odnose s javnošću koje žele ovaj dio poslovnog procesa prepustiti specijaliziranom vanjskom partneru i posvetiti se svom temeljnom poslu.
Kurir je pokrenula tvrtka Grejp, a voditelj projekta je Toni Petrović.