Taksi prijevoz, dostava hrane i bankarstvo samo su neke od usluga koje su danas digitalizirane, a zahvaljujući startupu Zoyya - to sada mogu i razne uslužne djelatnosti poput frizera, kozmetičkih salona i stomatologa.
Iza ovog startupa koji se bavi upravljanjem terminima su Ivana Zuber i njezina braća Jurica i Nikola Smirčić. Servis i bazu podataka smjesili su na Azure Cloud platformu a komunikacija s klijentskim aplikacijama ostvaruje se sigurnim kanalom putem API sučelja.
Kako Zoyya funkcionira najbolje se može vidjeti logiranjem na Zoyya.com na računalu ili mobitelu. Nakon logiranja, korisnici mogu vidjeti popis tvrtki i obrta kod kojih mogu rezervirati termin i dobiti više informacija o usluzi.
Konkretno, klikne li korisnik na primjerice jedan zadarski frizerski salon, prikazat če se cjenik usluga šišanja, kao i pregled slobodnih termina za svaku frizerku. Korisnik potom može rezervirati termin, a ovisno o postavkama sa strane frizerskog salona, rezervacija odmah može postati važeća ili nakon potvrde djelatnika.
Iz perspektive pružatelja usluga, Zoyya omogućuje najbolje iskustvo kad se ljudi sami upisuju no moguće je i ručno upisivati one koji su termin rezervirali telefonom ili na neki drugi način te koristiti Zoyyu kao digitalnu knjigu narudžbi.
Za sve koji se prijave do kraja godine, Zoyya će u 2021. godini biti besplatna sa svim funkcionalnostima, a može služiti i kao dodatni marketinški kanal za nalaženje novih kupaca.