EPH nakon dogovora s GameLandom planira daljnja strateška partnerstva na Internetu, a prvo od njih će biti iz područja koja se tiču studenata i mladih - rekao je za rep.hr direktor EPH-ovog Europa digitala Petar Pavić.
Rep.hr: Upravo ste preuzeli portal GameLand - možete li nam otkriti koje su u tom slučaju obveze obje strane kod preuzimanja?
P. Pavić: Financijski i poslovni uvjeti su stvar poslovnog dogovora koji je poslovna tajna, no presudan je interes obje strane. EPH je već neko vrijeme konsolidirao svoje novomedijske projekte u jednu formalnu jedinicu EPH digital, a strategija koju smo definirali je dosta ambiciozno širenje u web prostoru ne samo u web portalima nego i u što zanimljivija nišna područja. S obzirom na širinu medijske pakele, nezavisni portali su često brži i bolji od većih medija, te smo prepoznali neke partnere.
Rep.hr: Za koje niše je zainteresiran EPH?
P. Pavić: Zanima nas sve vezano uz tehnologiju, posebni servisi - projekti koji nisu mediji, te sve ostale niše koje trenutno ne pokrivamo kroz naših 20-30 brendova.
Rep.hr: Hoćete li uskoro dogovorit strateška partnerstva s još neki portalima?
P. Pavić: Uskoro ćemo Vas obavijestiti, za sada mogu reći kako se radi o portalu koji se bavi podrućjem interesa studenata i mladih.
Rep.hr: Što Vam je najbitnije kod partnerstvima s određenim portalima? Vodeće mjesto u niši ili nešto drugo?
P. Pavić: Najbitnija nam je ekipa koju nalazimo ispod tog projekta - da projekt i dalje vode ti ljudi. Bitni su nam i trenutna tržišna pozicija i potencijal rasta te tehnologija ako se ne radi o klasičnom medijskom proizvodu. Tu je dakako i marketinški potencijal odnosno potencijal monetizacije.
Rep.hr: I na kraju, što zauzvrat dobivaju vlasnici portala?
P. Pavić: Benefit portala koje preuzmemo je reach, promocijske mogućnosti, sadržaj, utjecaj na tržište oglasa, određena znanja, ugovori s većim subjektima, a sve to opet rezultira većim dosegom.