Rep.hr do sada je popratio pokretanje gotovo 20 web stranica koje se bave grupnom trgovinom, no posljednja stranica koju smo kontaktirali ima uvjerljivo najlošiji PR koji smo ikad vidjeli.
Pod pojmom PR ne mislimo na Google PageRank, nego na odnose s javnošću :)
Kako bismo napisali besplatni informativni članak o novom projektu, prvo smo kontaktirali malu obiteljsku tvrtku koja stoji iza projekta, u kojoj osobi koja se javila na telefon nije bilo najjasnije što točno želimo, no bez problema smo dobili mobitel direktora tvrtke kojeg smo uskoro nazvali.
Direktor je pokazao pristojnu razinu zbunjenosti zbog čega smo čak posumnjali da nemamo pravi broj mobitela, no dobili smo odgovore na prva dva pitanja pri čemu smo saznali i da je web startao prije dva tjedna nakon čega je direktor zaključio da je zauzet i da sad ne može razgovarati.
Asistentica koja se javila u tvrtki također iz prve nije sasvim razumjela što želimo, rekla je da je projekt startao prije mjesec i pol, te nam je dala broj mobiltela direktorovog sina, koji nakon što je čuo zbog čega ga zovemo nije bio spreman na komunikaciju uz obrazloženje da je na sastanku. Na pitanje kad će sastanak biti gotov, odnosno kad ga možemo kontaktirati, odgovorio je sa "ne znam kad će završit', MOŽDA neki drugi dan".
Iako postoje minimalne šanse da su direktor i njegov sin doista bili jako zauzeti i dekoncentrirani ili da ne žele da se site igdje spominje, takav pristup prilično zbunjuje s obzirom da trenutno imaju 15-ak aktivnih konkurenata od kojih su neki vrlo poznati, a sam uspjeh projekta trgovine za grupnu kupovinu temelji se između ostalog na posjećenosti.
Pretraživanje Googlea pokazuje kako nitko nikad nije pisao o njima, a upisivanjem imena domene (bez završne ekstenzije) u Google rezultatima prikazuju se tek na drugoj stranici. Kako im ne bismo naštetili dovođenjem posjetitelja, nećemo navesti kako se zovu.