Analizom podataka Orbitz Worldwide otkrio je da korisnici Apple računala potroše i do 30 posto više novca po noćenju te je počeo prikazivati različite prijedloge hotela Apple i Windows posjetiteljima.
(Foto: Gigaoh.com)
Kako prenosi The Wall Street Journal, Orbitz je pokazao kako se praćenjem naoko nebitnih korisnikovih internet aktivnosti može doći do važnih zaključaka o njegovim željama i navikama. Orbitzovi rukovoditelji potvrdili su da testiraju prikazivanje različitih rezultata pretraga Apple i Windows korisnicima, no napomenuli su da ne pokazuju iste sobe po različitim cijenama te da korisnik ima opciju sortiranja pretrage po cijeni.
Trgovci sve više koriste analize navika korisnika da bi bolje predvidjeli njihove buduće kupnje te dali informacije prilagođene pojedincima. Ubrzo nakon dolaska u Orbitz, izvršni direktor Barney Harford zaposlio je statističare koji su radili u eBayu i Googleu i time potvrdio važnost analize podataka.
"Postoji 40 posto veća vjerojatnost da korisnici Apple računala rezerviraju sobu u hotelu s četiri ili pet zvjezdica od korisnika Microsoft računala. Kada korisnici Apple i Microsoft računala rezerviraju sobu u istom hotelu, Apple korisnici češće odabiru skuplje sobe" izjavio je Wai Gen Yee, znanstvenik s Illinois Institute of Technology.