Oglasnici na internetu ubijaju prihode tiskanih medija, te se broj ljudi koji su koristili online oglasnike u SAD-u u zadnje četiri godine povećao sa 22 na 49 posto, dok su prihodi novina od oglasa pali sa 17 na 10 milijardi dolara, piše Venturebeat.com
Za razliku od čestih izjava kako online mediji "ubijaju" tiskane zbog toga što je pristup pisanim sadržajima besplatan, u slučaju s oglasima razlog uspjeha krije se u puno većoj učinkovitosti istih u odnosu na one u tisku, pa se može zaključiti kako će tiskani mediji žele li opstati morati pronaći neki novi model.
Trenutno vodeći oglasnik na području SAD-a je Craigslist, kojeg gotovo da bismo mogli nazvati i monopolistom - barem po posjećenosti. Njegovih 46,5 milijuna posjetitelja u travnju znatno su bolji rezultat od prvog sljedećeg konkurenta - eBaya koji ima samo 3,9 milijuna posjetitelja. Craiglist je ujedno i jedna od stranica preko koje je moguće pronaći i oglase za posao - iako nije popularan kao vodeći strani job siteovi poput Monsteram Career buildera ili Hotjobsa, Craigslist se ističe izrazito povoljnom cijenom objave oglasa za posao, pa se može očekivati kako će i na tom području s vremenom zauzimati sve veći tržišni udio.