Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić objavio je natječaj za sufinanciranje proizvodnje i objave programskih sadržaja u elektroničkim publikacijama za 2012. godinu.
(Rep.hr češće bi pratio Gradsku skupštinu kad bi ona raspravljala o IT temama; Foto: Prezentacija plana o prenamjeni Sveučilišne bolnice u Tehnološki park / arhiva)
Uvjeti tog Bandićevog natječaja (PDF) objavljenog 23. srpnja na stranicama Grada i u Večernjem listu, otkrivaju kako je namijenjen tek manjem broju portala s obzirom da se uz najmanje šest mjeseci kontiniuranog izvještavanja o događajima u vezi s radom Gradske skupštine Grada Zagreba očekuje i da budu upisani u Upisnik pružatelja elektroničkih publikacija Vijeća za elektronske medije, a ne odnosi se na portale koji su proizašli iz tiskanih medija.
Vrijedi spomenuti i kako će osmijeh na licu urednika i vlasnika portala vjerojatno izazvati odredba prema kojoj se niz obrazaca potrebnih na natječaju osim na računalu može ispuniti i na pisaćem stroju, što izgleda prilično smiješno kad se uzme u obzir da je natječaj namijenjen nakladnicima elektroničkih publikacija.
Raspon iznosa koji mogu biti dodijeljeni nije naveden konkretnim rasponom, ali se navodi kako se radi o "potporama male vrijednosti". Kriteriji za njihovu dodjelu su kvaliteta, originalnost i sadržajna inovativnost prijavljenog programskog sadržaja, značenje programskog sadržaja za poticanje, promicanje i ostvarivanje ciljeva, interesa i tema vezanih uz Gradsku skupštinu te ekonomičnost i dugoročnost usluga.
Rok za prijavu iznosi 30 dana.
U tijeku još jedan natječaj namijenjen portalima Osim navedenog, trenutno je u tijeku je još jedan natječaj Grada Zagreba namijenjen elektronskim publikacijama odnosno portalima. Riječ je o natječaju namijenjenom portalima koji promiču teme poput kulture, obrazovanja, znanosti, umjetnosti i sporta čiji je rok za prijavu iznosio tek osam dana. Rezultati tog natječaja još nisu objavljeni, a rep.hr pisao je o nezadovoljstvu skupine portala koje je iz sudjelovanja eliminirala činjenica da moraju biti komercijalni (kako bi bili upisani u Upisnik Vijeća za elektroničke medije) kao i rok od osam dana koji je trajao tijekom produljenog vikenda u lipnju. |