Uredništvo Newsweeka, američkog tjednika sa 80-godišnjom tradicijom otkrilo je naslovnicu posljednjeg tiskanog izdanja ovog magazina koji će već od siječnja 2013. godine izlaziti isključivo u digitalnom obliku.
Ponekad promjena nije samo dobra, već je nužna - napisala je Tina Brown, urednica Newsweeka u posljednjem tiskanom izdanju dodajući da se radi o novom poglavlju za Newsweek. Naslovnicu posljednjeg tiskanog izdanja koje nosi datum 31. prosinca krasi crno-bijela fotografija fotografija sjedišta časopisa u New Yorku na kojoj, po uzoru na Twitter piše #posljednjetiskanoizdanje.
Newsweek je osnovan u New Yorku 1933. godine, a tjedno se proda oko 1,5 milijuna primjeraka što ga čini drugim najčitanijim američkim magazinom iza časopisa Time. Newsweek je od 1961. godine bio u vlasništvu kompanije Washington Post koja ga je 2010. godine prodala izdavaču i milijarderu Sidneyu Harmanu, a par mjeseci kasnije Newsweek je spojen s listom The Daily Beast.
Prelaskom na isključivo digitalno izdanje doći će i do manje promjene imena te će se časopis zvati Newsweek Global, a više neće biti ni internacionalnih izdanja što je bio slučaj do sada, piše BBC. Prelaskom na digitalno izdanje Newsweek će uštedjeti na troškovima printanja i distribucije, no izgubit će dio novca od oglašivača koji tradicionalno plaćaju više za oglase u tiskanim izdanjima.