Direktor Markera Ivica Kruhek održao je danas na CroCommerce konferenciji predavanje o ponašanju kupaca prilikom korištenja web trgovina.
Tema je to o kojoj većina ljudi uopće ne razmišlja uvjerena kako kupci u kratkom roku odu na stranicu pojedinačnog proizvoda, no Kruhek koji između ostalog ima bogato iskustvo u toj temi kaže kako uopće nije tako. Svoju tvrdnju argumentirao je navodeći primjer neimenovane gospođe koja je na jednom od web shopova koji je razvila njegova tvrtka provela četiri sata, napravila 300 interakcija, stavila 16 proizvoda u košaricu i na kraju maknula njih 15 i kupila jedne cipele.
Analize ovakvog ponašanja dragocjene su vlasnicima web trgovina, a još više onima koji ih razvijaju, s obzirom da tako bolje razumiju način na koji kupci koriste web i na taj im način mogu kreirati bolje korisničko iskustvo. Kruhek je potom prezentirao analizu ponašanja dvoje kupaca i ukazao na sve korake koje su oni napravili prije konkretnih kupnji. Prvi je primjerice prije bilo kakvog traženja proizvoda u više navrata proučavao kontakt podatke, uvjete kupnje i plaćanja te mogućnost dostave. Kako takve rubrike znaju utjecati na stav kupca prema novoj web trgovini, Kruhek je upozorio kako je i te elemente važno napraviti profesionalno i cjelovito.
Demonstrirao je i više detalja temeljenih na Markerovom iskustvu kojima se obogaćuje korisničko iskustvo i smanjuje broj klikova potreban za željeno korištenje weba. Jedan od takvih primjera bilo je i dodavanje opcije ubacivanja proizvoda u košaricu već i u dijelu weba namijenjenom usporedbi proizvoda. Na završetku predavanja nabrojio je nekoliko savjeta, među kojima ističući potrebu za stvaranjem kvalitetnog i korisnog sadržaja koji kupcima daje podlogu i inspiraciju za kupnju te dodavanja programa vjernosti.