Mediji nasjeli na lažni izvještaj o inteligenciji web korisnika

Mediji nasjeli na lažni izvještaj o inteligenciji web korisnika

Niz vodećih hrvatskih i svjetskih medija nasjeo je proteklih dana na lažni izvještaj o inteligenciji korisnika raznih web preglednika.

Navedeni izvještaj bavio se usporedbom inteligencije korisnika web browsera, a prema njemu najinteligentniji su bili korisnici Opere, a najgluplji korisnici Internet Explorera.

Kako sada piše na samom webu (izmišljene) tvrtke Aptiquant na kojem je prvotno bilo objavljeno lažno istraživanje, razlog lažne objave bio je skrenuti pozornost na nekompatibilnost Internet explorera 6.

Iza cijele priče zapravo stoji novi pretraživač web trgovina atcheap.com koji je na ovaj način dobio i dobru reklamu.

Jutarnji i 24 sata nasjeli na prvotravanjsku šalu o hotelu helikopteru

Prvotravanjske šale započele su i prije prvog travnja ove godine, pa su tako Jutarnji list i 24 sata nasjeli na šalu iz svjetskih medija o nepostojećem hotelu helikopteru te je objavili na svojim portalima.

Mediji osim na helikopter s močvarom nasjeli i na priču o porno bolnici

Preuranjene prvotravanjske šale ove godine su se pokazale izrazito uspješnima - te su svi vodeći hrvatski portali nenamjerno objavili barem jednu krivu vijest.

Meteor u Latviji je šala operatera Tele2

Pad meteora u Latviji šala je odnosno hoax koji je pokrenuo tamošnji mobilni operater Tele2, objavio je latvijski news servis LETA.