Me.mum nakon četiri godine razvoja krenuo u Indiegogo kampanju

Me.mum nakon četiri godine razvoja krenuo u Indiegogo kampanju

Nakon četiri godine razvoja, startup me.mum Maje Bujas krenuo je u Indiegogo kapmanju.

Riječ je o rješenju koje se sastoji od malog me.mum gadgeta i mobilne aplikacije, a namijenjeno je određivanju plodnih dana na temelju sline.

Žena koja ga koristi treba polizati jabučicu prsta i potom nanijeti slinu na uređaj. Nakon par minuta sušenja, potrebno je otvoriti aplikaciju, nanijeti uređaj na kameru mobitela i pokrenuti analizu. Fotoaparat mobitela potom će napraviti fotografiju kroz leću na uređaju, a uzorak će dodatno biti osvijetljen svjetlom u uređaju. Na osnovu fotografije, aplikacija potom određuje nalazi li se na uzorku luteinizirajući hormon na osnovu kojeg se određuje vrijeme ovulacije.

Aplikacija koristi i Machine Learning čije korištsnje je bilo vremenski najzahtjevnije, s obzirom da je trebalo unijeti par tisuća slika kako bi aplikacija naučila prepoznavati navedeni hormon. Točnost aplikacije je trenutno 75 posto, a stalnim povećeavanjem broja uzoraka postotak se stalno povećava.

Regularna cijena uređaja i aplikacije iznosit če 119 eura, dok je u super-early birdu cijena 39 eura. Iznos kampanje postavljen je na 7000 eura. Više informacija dostupno je na stranicama Indiegogo kampanje.