Sukladno očekivanjima, dio izdavača počeo je napuštati Gemius a nakon EPH to je učinio i Adria Media Zagreb koji upravlja mrežom sedam portala među kojima su najpoznatiji Story, Croportal i Klik.
(Andrea Marković Mihić, direktorica online izdanja Adria Media Zagreb foto: Crowd.hr)
Andrea Marković Mihić, direktorica online izdanja Adria Media Zagreb u telefonskom razgovoru za rep.hr rekla je kako AMZ načelno podržava Gemius kao i svaki drugi projekt koji približava medije oglašivačima, čini ga mjerljivim i usporedivim. Osim zajedničkog specijalističkog interesa u obzir svakako treba uzeti da je to i komercijalni odnos u kojem obje strane moraju biti zadovoljne i zaštićene. Slični projekti na drugim medijima postoje već godinama i jednostavno mislimo da Gemius u samoj definiciji svog poslovnog modela mora poštovati postojeću praksu i ne pokušavati kapitalizirati nešto što je pretpostavka postojanja takvih istraživanja. Dakle informacija da AMZ istupa iz Gemius istrazivanja postaje točna u trenutku kada i ako Gemius tako odluči, a na temelju naše nespremnosti plaćanja novo i jednostrano inaguirane članarine.
Na upit o tome koliko je dosadašnje sudjelovanje u Gemiusu bilo zaslužno za dobivanje kampanja, Marković Mihić kaže kako to ne može ocijeniti, ali može uredno funkcionirati s Google Analyticsom. Prema iskustvu njezine tvrtke tržište raste (u online oglašavanju zabilježili su rast od 30-40 posto u 2010. u odnosu na 2009.) ali i dalje nije dovoljno educirano.
Na naš upit o stavu prema alternativama Gemiusu, Marković Mihić je izrazila podršku svim inicijativama čiji razvoj ovisi prvenstveno o njihovoj kvaliteti, a otkrila je i kako očekuje dolazak novog istraživanja, ali nije htjela otkriti o kome se radi.